Hvilken sutteflaske skal man vælge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

mullesmith2

Hvilken størrelse flaske ville i vælge?? 160ml eller 260ml??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

NatasjaL

mullesmith2 skriver:

Okay, der står nemlig ik noget på nettet om hvilken der følger med  Må ud i babysam, hvis de har dem der?? har nemlig også et gavekort derud til jeg gerne vil have shoppet op hehe

det mener jeg de  har, ellers har de også  i føtex, bilka osv

Anmeld

6. oktober 2010

mullesmith2

NatasjaL skriver:

det mener jeg de  har, ellers har de også  i føtex, bilka osv

Mange tak for svaret  vil have det købt snart så det står klar til brug. Har ikke ro i kroppen hvis ikke jeg har alt klar inden de kommer hehe

Anmeld

6. oktober 2010

Nadia&Daniel

Ranarupta skriver:

Årh, det var der ikke i vores pakke...

Mærkeligt -  det var der i begge de to jeg har fået (fik min venindes, fordi hun ikke ville have den) plus dem jeg kender som også er herinde, har også fået sådan en i deres..

Anmeld

6. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Mange tak for svaret  vil have det købt snart så det står klar til brug. Har ikke ro i kroppen hvis ikke jeg har alt klar inden de kommer hehe

har i micro ovn?

hvis jeg må give dig et rigtig godt råd! noget der virkelig har sparet os tid med et barn der brugte sutteflasker...

en flaskesterilisator... enten en der damper som ikke skal i microen eller en til microen...

flaskerne bliver rigtig sterile af det og får ikke grimme kalkaflejringer der kan samle bakterier og skidt....

Anmeld

6. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Avent fungerede ikke for os, men MAM flaskerne (fås i Bilka, Føtex og apoteket) og sutterne fra samme mærke har været SUPER! Og de har også et system som minimerer luft  mavsen Og så er det jo bare smart at flaske og sutter har samme form

Anmeld

6. oktober 2010

NatasjaL

mullesmith2 skriver:

kan jeg godt forstå :-)

Anmeld

6. oktober 2010

anmaj

vi har brugt dem her... Tommee Tippee.. og da han endelig var afvænnet brystet så var de bare helt accepterede...

de er BPA fri.

Anmeld

7. oktober 2010

mullesmith2

Ni-ko-li-ne skriver:

har i micro ovn?

hvis jeg må give dig et rigtig godt råd! noget der virkelig har sparet os tid med et barn der brugte sutteflasker...

en flaskesterilisator... enten en der damper som ikke skal i microen eller en til microen...

flaskerne bliver rigtig sterile af det og får ikke grimme kalkaflejringer der kan samle bakterier og skidt....

Okay tak for rådet det vil jeg lige se på også så

Anmeld

7. oktober 2010

L.J.L

vi bruger Tommee Tippee, klart de bedste sutteflasker! Og så er de tilmed lette at rengøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.