Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi bruger Tommee Tippee Closer to Nature-flaskerne.Godt nok er Albert snart 5 mdr. gammel, men vi bruger flaskesutterne til 0-3 mdr., da mælken ellers løber for hurtigt igennem.
Jeg ved ikke, om det er sådan med alle Tommee T's sutter, men i vores er der en anti-kolik-ventil
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg bruger forskellige sutteflasker, kan lide mam mærket mest.
Men de skal snart kasseres, de er gamle efterhånden. Har købt nuk sutteflasker denne gang, de skulle være en af de bedste i test.
De skulle være uden Bishenol A og ftalater
Her bruger vi Avent.. Ingen problemer og aldrig haft det
Vi har KUN brugt green to grow. De er fri for al slags skidt og møg...
Og Liam har aldrig haft problemer med luft i maven, så de er ganske gode. Og han var 100 % flaskebarn fra han var 1 måned.
NatasjaL skriver: dem her http://www.onlinekids.dk/shop/mam-ultivent-sutteflaske-3546p.html
dem her
http://www.onlinekids.dk/shop/mam-ultivent-sutteflaske-3546p.html
Det er lige dem jeg sad og kiggede på... følger der sut med til nyfødt når man køber sådan en flaske?? eller skal man købe dem ved siden af?
Ranarupta skriver: Årh, det var der ikke i vores pakke...
Årh, det var der ikke i vores pakke...
Jeg har heller ikke fået nogen sutteflasker i nogen pakker Men tror jeg ender med at prøve en MAM sutteflaske og så får jeg nok et par stykker i avent der passer til brysytpumpen...
mullesmith2 skriver: Det er lige dem jeg sad og kiggede på... følger der sut med til nyfødt når man køber sådan en flaske?? eller skal man købe dem ved siden af?
der kan følge alle numre med, altså både 1-2-3 og x'et du skal bare huske at kigge hvad der står på pakken inden du køber dem
NatasjaL skriver: der kan følge alle numre med, altså både 1-2-3 og x'et du skal bare huske at kigge hvad der står på pakken inden du køber dem
Okay, der står nemlig ik noget på nettet om hvilken der følger med Må ud i babysam, hvis de har dem der?? har nemlig også et gavekort derud til jeg gerne vil have shoppet op hehe
Ni-ko-li-ne skriver: MAM var vi glade for! Avent duede ikke her...der følger str 2 sut med når du køber MAM, tror du skal købe den lille ved siden af
MAM var vi glade for! Avent duede ikke her...der følger str 2 sut med når du køber MAM, tror du skal købe den lille ved siden af
Tror også bare at jeg skal prøve den flaske, den lyder lovende efter at have læst om den...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128