Hvilken sutteflaske skal man vælge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.843 visninger
38 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

mullesmith2

Sidder lige og spekulere over hvilken sutteflaske man skulle have i tilfælde af amningen ikke går som forventet!!

Jeg har nettop modtaget min elektriske brystpumpe fra AVENT og der er selvfølgelig flasker med til, men syntes jeg havde hørt noget om at de ikke er så gode?? at barnet sluger meget luft og at hullerne kan være for små, nogen erfarringer med det??

Jeg regner da men jeg skal amme, men da jeg jo skal have to babyer så er det rart at have udstyrret klar til en flaske, også hvis det kun er den ene jeg ammer og den anden får mit mælk på flaske eller skiftevis.

Nå men håber i har nogle gode råd om hvilket grej jeg skal anskaffe mig! Kram mulle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

mullesmith2

6. oktober 2010

Mor til L&S

mullesmith2 skriver:

Sidder lige og spekulere over hvilken sutteflaske man skulle have i tilfælde af amningen ikke går som forventet!!

Jeg har nettop modtaget min elektriske brystpumpe fra AVENT og der er selvfølgelig flasker med til, men syntes jeg havde hørt noget om at de ikke er så gode?? at barnet sluger meget luft og at hullerne kan være for små, nogen erfarringer med det??

Jeg regner da men jeg skal amme, men da jeg jo skal have to babyer så er det rart at have udstyrret klar til en flaske, også hvis det kun er den ene jeg ammer og den anden får mit mælk på flaske eller skiftevis.

Nå men håber i har nogle gode råd om hvilket grej jeg skal anskaffe mig! Kram mulle

Hej...

Vi bruger dem fra Avent og er glade for dem.. Jeg valgte dem i tidernes morgen fordi der stod på pakken at sutten var god og at de ikke sluger så meget luft og dermed mindre chance for kolik...

Rollo

Anmeld

6. oktober 2010

Koen.

Vi brugeer AVENT og vi "elsker" dem, de er rigtig gode synes vi

Anmeld

6. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg tror ikke der er andet for end at prøve dig frem, for alle børn foretrækker forskellige sutter og flasker

Vi er gladest for vores Avent flasker, men Laura drikker kun vand og en sjælden gang imellem kamillethe i sine flasker! Og for det meste drikker hun af kop

Anmeld

6. oktober 2010

Nadia&Daniel

Vi kommer til at bruge dem fra Matas babypakke - fra Avent

Anmeld

6. oktober 2010

NatasjaL

vi bruger dem som selv tager luften " ud " af sutteflasken, og dermed ikke giver luft i maven, vi har brugt dem til begge børn, og bruger dem stadig flittigt til vores søn vi har aldrig brugt andre.

Anmeld

6. oktober 2010

NatasjaL

dem her

http://www.onlinekids.dk/shop/mam-ultivent-sutteflaske-3546p.html

Anmeld

6. oktober 2010

L-Mortil3

Liam kunne bestemt IKKE med Avent flaskerne, sutten var for "hård" og mindede slet ikke om mors bryst.

Vi har været ovenud glade for Pigeon flaskerne, med den "peristaltiske sut" som den så fint hedder.

Ellers er Tommy Tippie's Closer to Nature flasker næsten en eksakt kopi af mors bryst, de er også enormt gode! (Pssst og fåes pt. i de fleste ABC butikker lige nu til en 20 pr stk)

Anmeld

6. oktober 2010

Ranarupta

Nadia&Daniel skriver:

Vi kommer til at bruge dem fra Matas babypakke - fra Avent

Årh, det var der ikke i vores pakke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.