Er så ulykkelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Marco2

MiChElLeKuHr skriver:

Nej jeg skal desværre gå i to dage hvor jeg venter på at den tabellet jeg slugte ved sidste scannig går i gang med at blødgøre livmoderhalsen osv.

jeg har ikke selv valgt det, men som du selv siger var jeg langt henne og der er meget mere der skal ud nu, så for ikke at komme til at skade min livmoder så gør de det på den måde, og det er yderst sjældent at kroppen selv ordner helt, så man er så langt henne, så man skal have en udskrabning bagefter hvis det hele ikke er kommet ud, gør de hurtigt efter den medicinske abort.

det er så hårdt at gå og kigge på maven, og det er svært at lave vær, for den sidder jo lige til at man ikke kan undgå det. det er bare så hårdt. puha

Skal du sluge en tablet?

Normalt er det en stikpille man får lagt op ca. 4 timer før indgrebet...

Og en medicinske abort i uge 16??

Ag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Lillefe

åååh nej dog hvor forfærdeligt!!  kan kun sende dig en masse af dem..

Anmeld

7. oktober 2010

Dansker I Holland

MiChElLeKuHr skriver:

Jeg fik overlægen til at scanne mig igen, det var rent psykisk at vi havde brug for det, og min mand kom jo først hjem senere så han ville også gerne se.

hun gennem scannede mig så og fandt intet, alt var perfekt og barnet havde ikke manglet noget. hun sagde: alt ser så flot ud, jeg forstår virkelig ikke hvorfor det barn ikke stadig er i live.

det var meet hårdt, men jeg er glad for at vi fik den ekstra scanning samme dag hvor jeg skulle ind senere og have en samtale.

nu fremprovokerer de en abort fredag hvor de indlægger mig og derefter laver de en biopsi på fosteret.

og så skal vi til rigshospitalet og undersøges derefter.

det er uhyggeligt for alt så bare så flot ud, små fingre og alt var bare som det skulle være. hvor er det bare hårdt. vi fik det sidste scanningsbillede med hjem. ligger og vinker.

Puha hvor er jeg altså virkelig ked af det på dine vegne Ved slet ikke hvad jeg skal skrive til det, andet end at det er F****** uretfærdigt at I skal igennem det så mange gange

Kæmpe kram herfra Sussie

Anmeld

7. oktober 2010

KajaHH

Hvor er det bare uretfærdigt at man skal opleve sådan noget og så enda flere gange.

Har selv prøvet det 5 gange,men står den dag idag med 3 dejlige børn,ved godt det er en ringe trøst for dig,men er sikker på det også nok skal lykkes for jer.

Kæmpe trøste kram herfra..

Anmeld

7. oktober 2010

maria_wlt

MiChElLeKuHr skriver:

Jeg fik overlægen til at scanne mig igen, det var rent psykisk at vi havde brug for det, og min mand kom jo først hjem senere så han ville også gerne se.

hun gennem scannede mig så og fandt intet, alt var perfekt og barnet havde ikke manglet noget. hun sagde: alt ser så flot ud, jeg forstår virkelig ikke hvorfor det barn ikke stadig er i live.

det var meet hårdt, men jeg er glad for at vi fik den ekstra scanning samme dag hvor jeg skulle ind senere og have en samtale.

nu fremprovokerer de en abort fredag hvor de indlægger mig og derefter laver de en biopsi på fosteret.

og så skal vi til rigshospitalet og undersøges derefter.

det er uhyggeligt for alt så bare så flot ud, små fingre og alt var bare som det skulle være. hvor er det bare hårdt. vi fik det sidste scanningsbillede med hjem. ligger og vinker.

Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan i måtte ha det nu.. Nu hvor det lige gik så godt.. 

Håber virkelig at de kan give jer nogen svar hvorfor det skete, og at der så kan gøres noget ved det derefter..

Håber alt godt for jer og at storken må komme jeres vej når i er parate til det igen..

Anmeld

7. oktober 2010

Chamomile

Det gør mig ondt, mange varme tanker og kram herfra.

Anmeld

7. oktober 2010

Chamomile

Det gør mig ondt, mange varme tanker og kram herfra.

Anmeld

7. oktober 2010

Miss.Sunshine

ja det er godt nok synd for jer. ved slet ikke hvordan det må være,andet end meget hårdt

Anmeld

7. oktober 2010

Mettemus

Hold da  op hvor er det frygteligt og fuldstændig urimeligt. Jeg er tom for ord. Jeg sender de varmeste tanker og kram 

Anmeld

9. oktober 2010

Mischa

Marco2 skriver:

Skal du sluge en tablet?

Normalt er det en stikpille man får lagt op ca. 4 timer før indgrebet...

Og en medicinske abort i uge 16??

Ag

Jeg fik en tabellet som jeg skulle sluge to dage før jeg skulle ind lægges og have lagt to tabelletter lagt op som modner det endnu mere

som så får livmoderen til at trække sig sammen så jeg abortere, meget lig en almindelig fødsel. får veer og skal selv hjælpe til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.