Er så ulykkelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.664 visninger
45 svar
0 synes godt om
6. oktober 2010

Mischa

Nu er det fjedre gang at vi skal opleve denne uhyggelige oplevelse, skulle til scanning i dag, var 16 uger henne og var ovre de farlige 3 mdr, men igen skulle vi miste vores lille baby, måtte kalde manden hjem fra øvelse i oksbøl.

jeg har det forfærdeligt, jeg forstår ingenting.

skal ind på hospitalet igen i dag kl 16 og få en medicinsk abort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

<3

Puha det er jeg ked af at høre!!! Ved slet ikke hvad jeg kan sige. Mange tanker og knus herfra. Så må I da også blive udredet nu da! Så I kan få afvide hvad der er på færde!

Anmeld

6. oktober 2010

RiUL

MiChElLeKuHr skriver:

Nu er det fjedre gang at vi skal opleve denne uhyggelige oplevelse, skulle til scanning i dag, var 16 uger henne og var ovre de farlige 3 mdr, men igen skulle vi miste vores lille baby, måtte kalde manden hjem fra øvelse i oksbøl.

Et kæmpe knus herfra. Det er jeg virkelig ked af at høre

Anmeld

6. oktober 2010

Loa

MiChElLeKuHr skriver:

Årh

Hvor har i bare ikke fortjent at skulle igennem det så mange gange

Kæmpe til jer, selvom det desværre ikke hjælper....

Anmeld

6. oktober 2010

blomst84

Åh nej din stakkel :-( hvor må det være forfærdeligt!!! Sender dig de bedste tanker og håber det bedste for jer!

Anmeld

6. oktober 2010

Pige2009

Føler virkelig med jer....

Anmeld

6. oktober 2010

Frk. Himmelblå

Åh, hvor skrækkelig trist...

Jeg føler med dig og din mand.

Anmeld

6. oktober 2010

Gyllibik

Ved slet ikke hvad jeg skal sige. Det er uretfærdigt, at i skal igennem det så mmange gange. Ønsker jer det bedste.

Anmeld

6. oktober 2010

Meliora

MiChElLeKuHr skriver:

Hvor er det dog forfærdeligt Sender dig de bedste tanker og et  med på vejen. Håber du finder en måde at komme videre på, og håber at dine læger vil forsøge at finde en løsning på problemet der tilsyneladende gentager sig selv

Anmeld

6. oktober 2010

Karo

Ikke igen

Hvor er jeg dog bare ked af at i skal gennem alt dette en gang til. Jeg var sikker på den var der denne gang

Nu må sygehuset altså træde til og hjælpe jer så i kan få jeres drømmebaby.

Stort herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.