Er så ulykkelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Mischa

Pia. skriver:

Mig igen... Er en medicinsk abort noget du skal eller selv har valgt - tænker bare når du var så langt henne er der jo noget mere der skal ud... kan du slet ikke få klaret det med det samme ?

Knus igen og mange mange varme tanker...

Nej jeg skal desværre gå i to dage hvor jeg venter på at den tabellet jeg slugte ved sidste scannig går i gang med at blødgøre livmoderhalsen osv.

jeg har ikke selv valgt det, men som du selv siger var jeg langt henne og der er meget mere der skal ud nu, så for ikke at komme til at skade min livmoder så gør de det på den måde, og det er yderst sjældent at kroppen selv ordner helt, så man er så langt henne, så man skal have en udskrabning bagefter hvis det hele ikke er kommet ud, gør de hurtigt efter den medicinske abort.

det er så hårdt at gå og kigge på maven, og det er svært at lave vær, for den sidder jo lige til at man ikke kan undgå det. det er bare så hårdt. puha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Berta

Pia. skriver:

Mig igen... Er en medicinsk abort noget du skal eller selv har valgt - tænker bare når du var så langt henne er der jo noget mere der skal ud... kan du slet ikke få klaret det med det samme ?

Knus igen og mange mange varme tanker...

Bare lige for info - man kan kun lave kirurgisk abort (udskrabning) til uge 13 allersenest uge 14. Det er simpelthen ikke muligt at gøre det senere pga fosterets størrelse og moderkagen/blødning.

Anmeld

7. oktober 2010

CmarianN

al held og lykke frem over  hvor jeg dog føler med jer!

Anmeld

7. oktober 2010

betiinsen

Er lige ved at græde når jeg læser dette.. ved slet ikke hvad jeg skal sige, andet end at jeg er virkelig ked af at høre dette, og jeg håber det snart går den rigtige vej for jer, så i kan få jeres lille barn.

det har i virkeligt fortjent..

Anmeld

7. oktober 2010

M.O.A.R.

Føj hvor må det være ubehageligt.

Forstår virkelig godt du ulykkelig, men de bedste tanker herfra!

og rigtig mange trøste krammere

Anmeld

7. oktober 2010

Tulle28

Ved slet ikke hvad jeg skal skrive, det er jo helt, helt forfærdeligt. Håber snart det lykkes for jer.

Stort knus

Anmeld

7. oktober 2010

Lisbeth1985

MiChElLeKuHr skriver:

Nu er det fjedre gang at vi skal opleve denne uhyggelige oplevelse, skulle til scanning i dag, var 16 uger henne og var ovre de farlige 3 mdr, men igen skulle vi miste vores lille baby, måtte kalde manden hjem fra øvelse i oksbøl.

jeg har det forfærdeligt, jeg forstår ingenting.

skal ind på hospitalet igen i dag kl 16 og få en medicinsk abort.

Det gør mig virkelig ondt at høre. De kærligste tanker og knus herfra

Anmeld

7. oktober 2010

M.O.A.R.

MiChElLeKuHr skriver:

Jeg fik overlægen til at scanne mig igen, det var rent psykisk at vi havde brug for det, og min mand kom jo først hjem senere så han ville også gerne se.

hun gennem scannede mig så og fandt intet, alt var perfekt og barnet havde ikke manglet noget. hun sagde: alt ser så flot ud, jeg forstår virkelig ikke hvorfor det barn ikke stadig er i live.

det var meet hårdt, men jeg er glad for at vi fik den ekstra scanning samme dag hvor jeg skulle ind senere og have en samtale.

nu fremprovokerer de en abort fredag hvor de indlægger mig og derefter laver de en biopsi på fosteret.

og så skal vi til rigshospitalet og undersøges derefter.

det er uhyggeligt for alt så bare så flot ud, små fingre og alt var bare som det skulle være. hvor er det bare hårdt. vi fik det sidste scanningsbillede med hjem. ligger og vinker.

Årh altså

Havde ikke lige set dette indlæg, men det lige så jeg får tårer i øjnene. Hvor føler jeg dog med jer

en ekstra krammer, håber i får svar på jeres mange spørgsmål, og på hvordan det desværre kunne ske igen.

Anmeld

7. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

MiChElLeKuHr skriver:

Nu er det fjedre gang at vi skal opleve denne uhyggelige oplevelse, skulle til scanning i dag, var 16 uger henne og var ovre de farlige 3 mdr, men igen skulle vi miste vores lille baby, måtte kalde manden hjem fra øvelse i oksbøl.

jeg har det forfærdeligt, jeg forstår ingenting.

skal ind på hospitalet igen i dag kl 16 og få en medicinsk abort.

Er jeg rigtig ked af at høre :-(

Anmeld

7. oktober 2010

SussieThyssen

Åhh min stakkels pige.
Du aner ikke hvor jeg føler med dig.
Har jo selv været der, så mange gange, så jeg ved hvad du går igennem.
Men du skal ikke give op, lov mig det.
En dag når du får lyst og har overskud, så læs det indlæg jeg har skrevet om allergi mod fostre.

Og tag det med i baghovedet når du skal til undersøgelse.
Men det KAN lade sig gøre, det må og skal du tro på.
Tit er livets veje uransaglige, og når man mindst venter det, så lukkedes miraklet.

Kærligst og med stort trøsteknus
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.