Er så ulykkelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

CamillaSoefelt

Puha, hvor er det frygteligt for Jer, at I skal igennem alt det..;(.

En KÆMPE herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Pia.

Ej altså ... Er helt tom for ord... De bedste tanker til dig - Er virkelig ked af det på dine vegne...

Knus fra Pia.

Anmeld

6. oktober 2010

Pia.

Pia. skriver:

Ej altså ... Er helt tom for ord... De bedste tanker til dig - Er virkelig ked af det på dine vegne...

Knus fra Pia.

Mig igen... Er en medicinsk abort noget du skal eller selv har valgt - tænker bare når du var så langt henne er der jo noget mere der skal ud... kan du slet ikke få klaret det med det samme ?

Knus igen og mange mange varme tanker...

Anmeld

6. oktober 2010

Gustavsmor

Hvor er det uretfærdigt. Føler virkelig med dig og din mand

Anmeld

6. oktober 2010

Sasja77

Puha, kan kun prøve at forestille mig hvordan du har det!! ( og manden også selvfølgelig!) 

Mange tanker herfra og håb om at I kommer ovenpå -så meget som man nu kan

Anmeld

6. oktober 2010

maria_wlt

Forfærdeligt... Man er helt mundlam når man læser sådan noget, og jeg ved da slet ikke hvad jeg skal skrive mere..

Kæmpe  herfra... 

(Hvad gik der galt? hvis det er okay at spørge)

Anmeld

6. oktober 2010

hye1983

Hvor er det frygteligt at i skal igennem det så mange gange...

Anmeld

6. oktober 2010

Papaya

Vil bare lige sende dig gode tanker herfra, hvor er det bare så urimelig at det skal være sådan. Ved godt at det ikke lige hjælper, men du skal vide at jeg føler med dig.

Kæmpe fra mig og en lille  til dig.

Anmeld

6. oktober 2010

mamalicious

I sådan en situation  ville man ønske at kunne række armene ud gennem skærmen !!!

Pyyyy Det kan man jo ikke gå igennem gang på gang...

Håber I får AL den hjælp I kan ..... også videre derfra

Anmeld

7. oktober 2010

Mischa

maria_wt skriver:

Forfærdeligt... Man er helt mundlam når man læser sådan noget, og jeg ved da slet ikke hvad jeg skal skrive mere..

Kæmpe  herfra... 

(Hvad gik der galt? hvis det er okay at spørge)

Jeg fik overlægen til at scanne mig igen, det var rent psykisk at vi havde brug for det, og min mand kom jo først hjem senere så han ville også gerne se.

hun gennem scannede mig så og fandt intet, alt var perfekt og barnet havde ikke manglet noget. hun sagde: alt ser så flot ud, jeg forstår virkelig ikke hvorfor det barn ikke stadig er i live.

det var meet hårdt, men jeg er glad for at vi fik den ekstra scanning samme dag hvor jeg skulle ind senere og have en samtale.

nu fremprovokerer de en abort fredag hvor de indlægger mig og derefter laver de en biopsi på fosteret.

og så skal vi til rigshospitalet og undersøges derefter.

det er uhyggeligt for alt så bare så flot ud, små fingre og alt var bare som det skulle være. hvor er det bare hårdt. vi fik det sidste scanningsbillede med hjem. ligger og vinker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.