Hjælp mig lige piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

2babygirls

SoffiLine skriver:

Altså, hvis man ikke får nok jern påvirker det så baby & mig? Altså det der med blod procenten? 

Har ikke været gravid før, så ved faktisk ikke lige nået om det?

Det er fordi du skal danne blod til både dig og baby, så ens blodprocent kan godt dale lidt, når man er gravid..

Så den skulle jo helst ikke ligge for lav!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

matudi

Hej!

Jeg tager Krauterblaut. Det er flydende og smager dårligt, MEN er SÅ skånsomt mod maven Kan godt anbefale det.

Held og lykke med det!

Hilsen Therese

Anmeld

5. oktober 2010

SoffiLine

Tina&Martin skriver:

Det er fordi du skal danne blod til både dig og baby, så ens blodprocent kan godt dale lidt, når man er gravid..

Så den skulle jo helst ikke ligge for lav!!

Er det farligt?

Anmeld

5. oktober 2010

2babygirls

SoffiLine skriver:

Er det farligt?

Det kan godt tærre på dine kræfter.. Når jeg har givet blod har jeg som regel fået nogle jernpiller af dem, for at blodprocenten ikke dykker... Men snak med din læge i morgen om hvad det har af konsekvenser hvis det er at din blodprocent dykker...

Du skal jo helst have det godt i din graviditet og ikke være træt fordi du mangler jern i blodet.. Baby skal nok sørge for sig selv, ved at stjæle fra dig

Anmeld

5. oktober 2010

SoffiLine

Tina&Martin skriver:

Det kan godt tærre på dine kræfter.. Når jeg har givet blod har jeg som regel fået nogle jernpiller af dem, for at blodprocenten ikke dykker... Men snak med din læge i morgen om hvad det har af konsekvenser hvis det er at din blodprocent dykker...

Du skal jo helst have det godt i din graviditet og ikke være træt fordi du mangler jern i blodet.. Baby skal nok sørge for sig selv, ved at stjæle fra dig

tusind tak for svar, jeg ringer til lægen imorgen - for ja det er jo vigtigt jeg også har de godt 

Anmeld

5. oktober 2010

AnneBJ

Jeg startede med at tage Amino jern, fordi det skulle være skånsomt for maven. Det var det også, jeg havde i hvert fald ingen problemer overhovedet! Jeg tager dem så ikke mere, for jeg kan simpelthen ikke sluge de piller... Jeg har en rest du må få, hvis du sender din adresse i en pb

Nu får jeg mit jerntilskud som brusetabletter, smager lidt som tyggevitaminpiller med appelsinsmag De hedder Fexin, og der er til 60 dage for ca. 70 kr.. Så ikke voldsomt dyrt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.