Hjælp mig lige piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.193 visninger
35 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

SoffiLine

Hvilke jern piller spiser i? Og hvordan reagere jeres mave på det?

Knus Soffi 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

afrobabies

SoffiLine skriver:

Hvilke jern piller spiser i? Og hvordan reagere jeres mave på det?

Knus Soffi 

Jeg spiste hemojern og det gik fint nok, men startede først omkring uge 20 og mener heller ikke at jeg spiste dem hele graviditeten ud...

Anmeld

5. oktober 2010

de-wett

Jeg spiser alm jernpiller til gravide fra matas

Havde lidt problemer med maven den første uge, men det har man når man starter op.

Jeg startede efter uge 10 med at tage dem

Anmeld

5. oktober 2010

SoffiLine

victoria2008 skriver:

Jeg spiste hemojern og det gik fint nok, men startede først omkring uge 20 og mener heller ikke at jeg spiste dem hele graviditeten ud...

Der står bag på pakken Hemojern at gravide osv skal spise tre piller om dagen. Gjorde du det også?

Hvad sker der helt præcist hvis man ikke spiser jern pillerne?

Anmeld

5. oktober 2010

afrobabies

SoffiLine skriver:

Der står bag på pakken Hemojern at gravide osv skal spise tre piller om dagen. Gjorde du det også?

Hvad sker der helt præcist hvis man ikke spiser jern pillerne?

Jeg mener at jeg tog 2 om dagen.... Man kan jo også bare sluge en masse grøntsager med jern i, og kød

Anmeld

5. oktober 2010

VIPpigen

Jeg tager aminojern, den tog jeg så også inden jeg blev gravid. Men den supplere godt op på matas vitaminer og mineraler for gravide.

Anmeld

5. oktober 2010

Mischa

Gravijern

Anmeld

5. oktober 2010

JacobsMoar

Jeg spiste graviJern.. De slog min mave helt i stykker, så jeg kunne gå MEGET længe (op til 1 uge) uden at komme på toilettet og så havde jeg det bare SÅ dårligt når jeg kom helt derud .. For et par uger siden havde jeg pludselig ikke flere tilbage, og var simpelthen for nærrig til at købe et helt glas mere da jeg jo kan føde når som helst.. Så nu har jeg ikke taget dem i et par uger, og min mave har det SÅ godt  Men det tog altså også lige 1½ uges tid (og mange timer på toilettet) før der kom gang i det igen..

Undskyld detaljerne, men puha de s.... jern har ikke gjort noget godt for mig.. Og kan sådan set heller ikke mærke at jeg ikke tager dem mere..

//Karina

Anmeld

5. oktober 2010

sandratobias

Øhh... Mener mine hedder gravijern... De er fra apoteket... Jeg har aldrig haft forstoppelse eller noget.. Lidt hårdt indimellem, men ikk noget helt vildt...
Der ska man kun ta 1 om dagen, men pga mit jernmangel er jeg blevet sat op på 2... Og stadig ingen bøvl med maven..

Anmeld

5. oktober 2010

SoffiLine

Bromberg skriver:

Jeg spiste graviJern.. De slog min mave helt i stykker, så jeg kunne gå MEGET længe (op til 1 uge) uden at komme på toilettet og så havde jeg det bare SÅ dårligt når jeg kom helt derud .. For et par uger siden havde jeg pludselig ikke flere tilbage, og var simpelthen for nærrig til at købe et helt glas mere da jeg jo kan føde når som helst.. Så nu har jeg ikke taget dem i et par uger, og min mave har det SÅ godt  Men det tog altså også lige 1½ uges tid (og mange timer på toilettet) før der kom gang i det igen..

Undskyld detaljerne, men puha de s.... jern har ikke gjort noget godt for mig.. Og kan sådan set heller ikke mærke at jeg ikke tager dem mere..

//Karina

Jeg har Hemojern stående herhjemme, og i starten spiste jeg 3 om dagen som der står man skal - Men det smadre min mave & min afførring er stenhård & kulsort 

Har ladet mig fortælle at det betyder jeg spiste for mange piller?

Jeg er nu stoppet med at spise dem, for som dig kom jeg heller ikke på toilettet. Min mave er os i topform nu efter jeg ikke spiser dem mere. Men sker der noget ved ikke at spise dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.