Hjælp mig lige piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

JacobsMoar

SoffiLine skriver:

Jeg har Hemojern stående herhjemme, og i starten spiste jeg 3 om dagen som der står man skal - Men det smadre min mave & min afførring er stenhård & kulsort 

Har ladet mig fortælle at det betyder jeg spiste for mange piller?

Jeg er nu stoppet med at spise dem, for som dig kom jeg heller ikke på toilettet. Min mave er os i topform nu efter jeg ikke spiser dem mere. Men sker der noget ved ikke at spise dem?

Jeg ved ikke hvad der sker hvis du ikke spiser dem

Jeg besluttede bare at prøve og lade være og se hvordan det gik.. Hvor langt henne er du? Ellers prøv at ringe og spørge JM eller din læge, de burde da vide det

//Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

SoffiLine

Bromberg skriver:

Jeg ved ikke hvad der sker hvis du ikke spiser dem

Jeg besluttede bare at prøve og lade være og se hvordan det gik.. Hvor langt henne er du? Ellers prøv at ringe og spørge JM eller din læge, de burde da vide det

//Karina

Er i 17 snart 18. uge

Men orker bare ikke at få så dårlig mave 

Så hellere spise en masse grøntsager

Anmeld

5. oktober 2010

maria_wlt

Jeg spiste helt almindelige jern dengang.. der er godt nok 100 mg i dem, men så halveret jeg dem bare.. Så er der også penge at spare

100 stk for 70 kr...

Anmeld

5. oktober 2010

JacobsMoar

SoffiLine skriver:

Er i 17 snart 18. uge

Haha, det forstår jeg altså godt

Ring og spørg din læge hvad du skal gøre

//Karina

Anmeld

5. oktober 2010

SoffiLine

Bromberg skriver:

Haha, det forstår jeg altså godt

Ring og spørg din læge hvad du skal gøre

//Karina

Vil jeg også gøre imorgen

Anmeld

5. oktober 2010

2babygirls

SoffiLine skriver:

Hvilke jern piller spiser i? Og hvordan reagere jeres mave på det?

Knus Soffi 

Jeg spiser gravijern... De ødelagde også min mave, og fik meget hård aff. og jeg var ikke længere dagligt på toilet..

Men bare du husker at spiser en masse fiber og drikke godt med vand, så hjælper det meget. Mit gik i sig selv efter en måned på dem, men har også haft tynd mave hæhæ... var lidt stædig og VILLE have lige præcis de piller, når nu jeg også tog gravitamin

Anmeld

5. oktober 2010

maria_wlt

SoffiLine skriver:

Er i 17 snart 18. uge

Jeg fik også dårlig mave af GraviJern, men ikke af almindelig jern.. Køb dem og halvere dem..(der er nemlig 100 mg i) Så spare du også penge..

Anmeld

5. oktober 2010

SoffiLine

Tina&Martin skriver:

Jeg spiser gravijern... De ødelagde også min mave, og fik meget hård aff. og jeg var ikke længere dagligt på toilet..

Men bare du husker at spiser en masse fiber og drikke godt med vand, så hjælper det meget. Mit gik i sig selv efter en måned på dem, men har også haft tynd mave hæhæ... var lidt stædig og VILLE have lige præcis de piller, når nu jeg også tog gravitamin

Jeg har opgivet, for får simpelthen så hård mave & selvom det føles som om jeg skal af med noget, så kan jeg ikke for det gør så forpulet ondt at få det ud 

Men drikker faktisk kun vand & mælk, og spiser en masse grøntsager hver dag

Anmeld

5. oktober 2010

SoffiLine

maria_wt skriver:

Jeg fik også dårlig mave af GraviJern, men ikke af almindelig jern.. Køb dem og halvere dem..(der er nemlig 100 mg i) Så spare du også penge..

Tror måske jeg vil prøve at starte op med hemojern igen, men bare spise en pille om dagen? Lidt er vel bedre end ingenting?

Anmeld

5. oktober 2010

2babygirls

SoffiLine skriver:

Jeg har opgivet, for får simpelthen så hård mave & selvom det føles som om jeg skal af med noget, så kan jeg ikke for det gør så forpulet ondt at få det ud 

Men drikker faktisk kun vand & mælk, og spiser en masse grøntsager hver dag

Ja, det er slet ikke rart, og man kan faktisk få det helt skidt hvis man ikke kommer af med det...

Men ellers anbefaler apoteket gerne HUSK.... brdr !!! men det skulle vist sætte gang i sagerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.