Hjælp mig lige piger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Maja88

jeg spiser gravijern og de første 3 uger havde jeg forstoppelse. ikke sådan jeg slet ikke kunne komme af med det, men forstoppet var jeg.

nu fungerer min mave optimalt igen- den skulle åbenbart have en tilvæningsperiode.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Heej  

Jeg har netop lige været til læge i sidste uge med præcis sammen problem som du beskriver .

Jeg stoppede jo os automatisk og fik det bare skønt igen . 

Men jeg fik så taget en blod prøve hos lægen og den viser at jeg ikk ahr nok jern i kroppen , baby mangler aldrig noget den tager nemlig først har jeg ladt mig fortælle , men min krop den mangler og det kan resultere i at jeg ikk kan føde selv fordi jeg ik har nok kræfter siger de, jeg ved sku ik om jeg skal tro det eller ej . 

Men jeg blev så anbefalet at købe det som flydende kan fås i matas i hvertfald , men det er dyrt :/

Og så skulle jeg spise to vitamin piller om dagen i stedet for en altså af de almindelige . 

Ved ikk om du blev lidt klogere  

Anmeld

5. oktober 2010

SoffiLine

Tina&Martin skriver:

Ja, det er slet ikke rart, og man kan faktisk få det helt skidt hvis man ikke kommer af med det...

Men ellers anbefaler apoteket gerne HUSK.... brdr !!! men det skulle vist sætte gang i sagerne

Synes sgu det er lidt træls, for vil jo gerne spise det de "kloge" siger Men har ikke lyst til at ødelægge min mave, og ja  man kan nemlig få det rigtig skidt hvis man ikke kommer af med det 

Men overvejer nu alligevel at prøve at starte op med dem igen, bare med en pille om dagen i stedet for 3?

Anmeld

5. oktober 2010

2babygirls

SoffiLine skriver:

Synes sgu det er lidt træls, for vil jo gerne spise det de "kloge" siger Men har ikke lyst til at ødelægge min mave, og ja  man kan nemlig få det rigtig skidt hvis man ikke kommer af med det 

Men overvejer nu alligevel at prøve at starte op med dem igen, bare med en pille om dagen i stedet for 3?

Ja, prøv at sætte indtaget ned, og så evt snakke med lægen om at få tjekket sin blodprocent.. hvis den ligger fint stabilt skulle det gerne kunne gå... bare hverken dig eller bebs mangler til blodet

Anmeld

5. oktober 2010

SoffiLine

Tina&Martin skriver:

Ja, prøv at sætte indtaget ned, og så evt snakke med lægen om at få tjekket sin blodprocent.. hvis den ligger fint stabilt skulle det gerne kunne gå... bare hverken dig eller bebs mangler til blodet

Altså, hvis man ikke får nok jern påvirker det så baby & mig? Altså det der med blod procenten? 

Har ikke været gravid før, så ved faktisk ikke lige nået om det?

Anmeld

5. oktober 2010

Maja88

SoffiLine skriver:

Altså, hvis man ikke får nok jern påvirker det så baby & mig? Altså det der med blod procenten? 

Har ikke været gravid før, så ved faktisk ikke lige nået om det?

ved det kan påvirke DIG ikke bebser, da den tager dit jern. men det kan påvirke dig med hensyn til ja kræfter. svimmelhed osv

Anmeld

5. oktober 2010

SoffiLine

Maja88 skriver:

ved det kan påvirke DIG ikke bebser, da den tager dit jern. men det kan påvirke dig med hensyn til ja kræfter. svimmelhed osv

Okay må hellere få ringet til lægen. 

Tak for svar

Anmeld

5. oktober 2010

Maja_4000

Jeg spiser sådan nogle depotapletter fra apoteket .. Startede med "almindelige" , men min jm foreslog de andre , fordi min mave slet ikke fungerede
De er lidt dyre .. Men til gengæld er der MANGE i en pakke :p Man skal spise en hver aften inden sengetid ..

Anmeld

5. oktober 2010

Moar2011

jeg spiser gravijern, og jeg har os lidt hård mave ind i mellem. :s

Anmeld

5. oktober 2010

SoffiLine

Hej allesammen 

Tak for jeres svar! Tror jeg prøver at starte op med Hemojern igen, dog kun en tablet pr dag  så vil jeg ringe til min læge også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.