Hej Anja.
Det med at smide penge i en pung først på måneden duer bare ikke her, for så skal vi leve af havregryn de sidste 8 dage...8(
Det er derfor jeg laver de 4 konvolutter, så kommer man ikke til at bruge for meget.
Flot at I kan klare den for 2500, det må være svært! Jeg synes det er vanskeligt at komme under de 100 kr. om dagen når man gerne vil købe en del af sine varer økologisk og samtidig have en masse frugt og grønt hver dag, og især lige for tiden hvor tingene bare er steget og steget... For 5 år siden boede min mand og jeg sammen med min veninde, og da klarede vi os fremragende med 3000 kr. om måneden til 3 voksne mennesker! Men den tid er da forbi... Bare kød til en gang aftensmad koster hurtigt 30-40 kr. Og så er der jo alt det andet som man bruger i løbet af dagen... Mælk, gryn, brød, pålæg, grøntsager, yoghurt, frugt, kaffe, vaskepulver, bleer, shampoo, vitaminpiller osv! Hvad gør I for at holde budgettet nede på de 2500?
KH Astrid
Uha det er også svært!!! Skal siges at min mor har boet hos os de sidste 4 mdr. pga. boligmangel, så hun har så puttet 2000 i pungen og det løber rundt... Så det bliver hårdt at blive alene igen her om 1½ mdr.... Men ja tingene er steget og steget for voldsomt, til folk uden penge :( Men det er ikke fordi at vi sparer det er simpelthen fordi at vi ikke har mere.. Men vi spiser så ikke økologisk, men ellers køber vi de billige produkter og køber til tider overdrevet ind når der er tilbud ABC har ofte gode tilbud...