[citat][f][småt]Stumpen skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Betina1978 (Tinatrold) skriver:[/småt][/f]
Lige et spørgsmål med hensyn til de 1000 om ugen er det incl bleer og div. shampoo'er eller hvad???
Betina
[/citat]
Hej Betina.
Yes, det er til alle de dagligvarer vi køber. Mad, drikke, bleer, shampoo, staniol, poser... ALT! Dog ikke sådan noget som diesel og tøj...
KH Astrid
[/citat]
Har luret med i denne tråd, da vi også er på røven -mildt sagt, så sparerådene bliver slugt.. ;) Men vi har så en madpungi stedet for konvelutter, hvor vi putter 2500 i om måneden -til alt (minus tøj og benzin) og det klarer vi sådan nogenlunde og vi er også tre..
(H) Anja..
Qnus Anja..
[/citat]
Hej Anja.
Det med at smide penge i en pung først på måneden duer bare ikke her, for så skal vi leve af havregryn de sidste 8 dage...8(
Det er derfor jeg laver de 4 konvolutter, så kommer man ikke til at bruge for meget.
Flot at I kan klare den for 2500, det må være svært! Jeg synes det er vanskeligt at komme under de 100 kr. om dagen når man gerne vil købe en del af sine varer økologisk og samtidig have en masse frugt og grønt hver dag, og især lige for tiden hvor tingene bare er steget og steget... For 5 år siden boede min mand og jeg sammen med min veninde, og da klarede vi os fremragende med 3000 kr. om måneden til 3 voksne mennesker! Men den tid er da forbi... Bare kød til en gang aftensmad koster hurtigt 30-40 kr. Og så er der jo alt det andet som man bruger i løbet af dagen... Mælk, gryn, brød, pålæg, grøntsager, yoghurt, frugt, kaffe, vaskepulver, bleer, shampoo, vitaminpiller osv! Hvad gør I for at holde budgettet nede på de 2500?
KH Astrid
Anmeld