tvillinger med forskellig fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

Loa

Caroline86 skriver:

det er mega sjovt!

Jeg er vildt overrasket over at så mange herinde kender nogen der har det sådan! Fedt!!!!

Syntes også det er lidt fedt at man som tvilling alligevel har en dag der er kun ens egen når man i forvejen ofte deler alting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Loa skriver:

Syntes også det er lidt fedt at man som tvilling alligevel har en dag der er kun ens egen når man i forvejen ofte deler alting

ja, lige præcis!

Anmeld

2. oktober 2010

FrkT

Jeg kender et hold tvillingepiger som er født hver sin dag. Den ene 22.12 og den anden 03.58. De har altid sagt at det er rart at have hver sin fødselsdag at fejre, men det er besværligt med alle de undrende spørgsmål folk stiller omkring det. Og det er sådan set rigtigt nok tænker jeg.

Og for det ikke skal være løgn kender jeg også et hold trillinger (to drenge og en pige), hvor den ene er født ved 18-tiden den ene dag, nummer to er født ved 04-tiden dagen efter og nummer tre er født ved 09-tiden samme dag som nummer 2. DET må virkelig være mærkeligt synes jeg. Den der er født først er den mindste af drengene (i dag i hvert fald), nummer 2 er den store dreng og nummer 3 er pigen (som er den største af de tre).

En ting jeg tænker der må være endnu sværere er at være to søskende med ca. 1 års mellemrum, som går i samme klasse, men altså ikke er tvillinger.... lidt forvirrende!

Anmeld

3. oktober 2010

mullesmith2

Ej det kunne være helt genialt hvis det skete.... hehe håber jeg mine får hihi

Anmeld

3. oktober 2010

Moderator

mullesmith2 skriver:

Ej det kunne være helt genialt hvis det skete.... hehe håber jeg mine får hihi

så er det bare om at klemme ballerne sammen mellem nr.1 og nr. 2

hæhæhæ

Anmeld

3. oktober 2010

Pixi

Caroline86 skriver:

så er det bare om at klemme ballerne sammen mellem nr.1 og nr. 2

hæhæhæ

Har 2 mostre, med 11 måneders mellemrum - Og de ligner hinanden som om de var tvillinger

Anmeld

3. oktober 2010

Moderator

Læste engang i U&H om engelske tvillinger der var født så det skilte mht skoleår og de ville flytte til skotland for at de kunne gå i klasse sammen og den ene ikkeskulle vente et år mere end den annden. men det drejede sig kun om minutter. bare en en meget uheldig dato på midnat...

Anmeld

6. oktober 2010

linemus

På Netbaby var der en, hvis tvillinger var født med 20 dages mellemrum. De blev født for tidligt, men det lykkedes så at holde på ene af dem 20 dage længere

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.