tvillinger med forskellig fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

Amso

Caroline86 skriver:

ja, det må være rigtigt underligt.. men så slipper man for de evige diskussioner om hvem der nu også ER ældst den synes jeg ofte jeg har hørt mellem tvillinger

præcis... hehe.. Så der ingen tvivl i hvert fald..  Ja jeg har også hørt den før. "diskutionen" over alle diskutioner.. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Amso

Shibby skriver:

Ulf blev født den 28 feb lidt i midnat og regina kom til verden over midnat-den 1 marts

Så ikke bare hver sin dato,-men hver sin måned

cool..!

Anmeld

2. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Shibby skriver:

Ulf blev født den 28 feb lidt i midnat og regina kom til verden over midnat-den 1 marts

Så ikke bare hver sin dato,-men hver sin måned

nu skriver du navnene som om man burde vide hvem de er!?

Men sjovt at det sker så ofte, alligevel

Anmeld

2. oktober 2010

SussieThyssen

Jeg kan huske, at der rent faktisk var lidt focus på netop det emne, da vi rundede årtusindskiftet.
Og så vidt jeg husker, har vi rent faktisk ET tvillingepar her i DK, der ikke bare er født på hver sin dato, men også i hvert sit årtusinde.

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. oktober 2010

twinboys

Faktisk skulle mine drenge have haft fødselsdag på hver sin dato, men det ville drengene ikke... smiler

Jeg gik jo pludselig i fødsel med den kære Oliver, de tog akut kejsersnit og ville tage Oliver ud og lade mig gå med Alexander så længe jeg kunne, men nix ud ville de sammen og det kom de...

Så de er født på samme dag med 1 min. imelem men i den virkelige verden nok kun sekunder

Majbritt

Anmeld

2. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
twinboys skriver:

Faktisk skulle mine drenge have haft fødselsdag på hver sin dato, men det ville drengene ikke... smiler

Jeg gik jo pludselig i fødsel med den kære Oliver, de tog akut kejsersnit og ville tage Oliver ud og lade mig gå med Alexander så længe jeg kunne, men nix ud ville de sammen og det kom de...

Så de er født på samme dag med 1 min. imelem men i den virkelige verden nok kun sekunder

Majbritt

ej hvor sjovt, egentlig! Det kunne endda have været meget forskel på fødselsdagene så

Anmeld

2. oktober 2010

twinboys

Caroline86 skriver:

ej hvor sjovt, egentlig! Det kunne endda have været meget forskel på fødselsdagene så

Ja 3½ mdr måske

Anmeld

2. oktober 2010

anne2009

Caroline86 skriver:

Hej allesammen!

Bubbibear og jeg sad lige og snakkede om en sjov ting.

I princippet kan tvillinger jo sagtens have forskellig fødselsdag. Én født lidt i midnat og én født lidt over. Endda forskellige år og vi snakkede endda om forskellige årtusinder 31/12 1999 kl.23.58 og 1/1 2000 kl.00.02 f.eks

Men så kom vi alligevel ned på jorden igen og tænkte: Hvor tit sker det mon at tvillinger bliver født så tæt på midnat at de ryger på hver deres side?

Er der mon nogen herinde der kender tvillinger med forskellige fødselsdage?

Knus Caroline som ikke kender nogen

Hehe det har jeg aldrig tænkt over

Anmeld

2. oktober 2010

Pixi

Jeg har stemt ja.. Mener drengen blev født 23.nogle og 50 - Og pigen 5-10minutter over midnat
Edit: glemte at tilføje, drengen var på skudår, søster dagen efter, så det er lidt sjovt

Anmeld

2. oktober 2010

quar20

Jeg har tvillingesøskende og de har BEGGE fødselsdag samme dag, men det skiller kun med små 1min og 35sek, fra at de ville ha haft fødselsdag hver sin dag ..

Mine søskende har været med i sådan en gruppe for tvillinger, hvor de forsker deres udvikling osv -  Og der var nogle drenge som er født hver sin dag..!! De var vidst nok fra Odense mener jeg ..

Så ja jeg har HØRT om nogle, men jeg kender dem ikke - det gør mine søskende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.