tvillinger med forskellig fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kender du tvillinger født på forskellige dage?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

9.502 visninger
37 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej allesammen!

Bubbibear og jeg sad lige og snakkede om en sjov ting.

I princippet kan tvillinger jo sagtens have forskellig fødselsdag. Én født lidt i midnat og én født lidt over. Endda forskellige år og vi snakkede endda om forskellige årtusinder 31/12 1999 kl.23.58 og 1/1 2000 kl.00.02 f.eks

Men så kom vi alligevel ned på jorden igen og tænkte: Hvor tit sker det mon at tvillinger bliver født så tæt på midnat at de ryger på hver deres side?

Er der mon nogen herinde der kender tvillinger med forskellige fødselsdage?

Knus Caroline som ikke kender nogen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

BubbieBear

hehehehehe hvor er du bare skøn altså!

Anmeld

1. oktober 2010

Pige2009

Har svaret nej, selvom det var tæt på, at min far og hans tvillingesøster fik hver deres fødselsdag. Han er født 23.45 og hun et par minutter i 24.

Anmeld

1. oktober 2010

Moderator

AIII, hvem har stemt ja uden at skrive!??????

Anmeld

1. oktober 2010

Moderator

Baagøe skriver:

Har svaret nej, selvom det var tæt på, at min far og hans tvillingesøster fik hver deres fødselsdag. Han er født 23.45 og hun et par minutter i 24.

uha, ja det kunne godt være endt med 2 forskellige!

Meget sjov tanke, egentlig

Anmeld

1. oktober 2010

Amso

Jeg har skrevet ja..! Men det ikke nogen jeg personligt kender, men har gået på skole med et par som var nogen år ældre end mig, og de var født omkring midnat, men på hver sin side af "slaget 12". Må være mærkeligt at have en tvilling, men at man ikke har fødselsdag samme dag.. hehe.

Anmeld

1. oktober 2010

Moderator

Amso skriver:

Jeg har skrevet ja..! Men det ikke nogen jeg personligt kender, men har gået på skole med et par som var nogen år ældre end mig, og de var født omkring midnat, men på hver sin side af "slaget 12". Må være mærkeligt at have en tvilling, men at man ikke har fødselsdag samme dag.. hehe.

ja, det må være rigtigt underligt.. men så slipper man for de evige diskussioner om hvem der nu også ER ældst den synes jeg ofte jeg har hørt mellem tvillinger

Anmeld

1. oktober 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

uha, ja det kunne godt være endt med 2 forskellige!

Meget sjov tanke, egentlig

Hi hi ja...

Anmeld

1. oktober 2010

ekzunz

Mine forældre havde et vennepar med tvillinger som var født lidt i tolv og lidt over tolv.

Anmeld

1. oktober 2010

Shibby

Ulf blev født den 28 feb lidt i midnat og regina kom til verden over midnat-den 1 marts

Så ikke bare hver sin dato,-men hver sin måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.