Ikke så gode nyheder :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

Mor til L&S

mullesmith2 skriver:

Hej allesammen og tak for de krydsede fingre, jeg tror de har hjulpet. De har ihvertfald ikke ringet fra sygehuset så der er jo nok ikke noget siden de ikke ringer til mig! skal heldigvis derud og have glukosebelastning på tirsdag så vil jeg da lige spørge til blodprøven. Der er absolut ingen tegn på svangerskabsforgiftning hos mig altså jeg har da godt nok hævede ankler men det har jeg nu haft lige siden jeg var i uge 12 vil jeg tro så det er ikke noget nyt og mit blodtryk ligger bare rigtig fint og jeg har det rigtig godt og drengene vokser med lynets hast så der er ikke noget galt så vidt jeg kan se eller mærke  Men jeg syntes ærlig talt det er lidt træls de ikke har ringet også selvom der ik er noget for man vil jo gerne vide det, det er jo ikke for sjov sådan noget, syntes da det er ret alvorligt, og var da bekymret hele aftenen igår. Men håber bare at intet nyt er godt nyt.

Jeg blev indlagt og sat i gang da de også troede jeg havde begyndende svangerskabsforgiftning - jeg havde protein i urin samt forhøjet blodtryk - var ikke svimmel eller havde hovedpine på noget tidspunkt

Håber alt er ok og held og lykke

Rollo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

dithmer

mullesmith2 skriver:

Tak allesammen, det hele er bare gået så fint indtil videre så det er bare helt vildt træls og man er da ret nervøs for hvad der dog kommer til at ske. Sidder bare og stirre på mobilen i håb om de snart ringer derudefra og siger at alt er helt fint...

Det behøver heldigvis ikke betyde noget. Jeg har også prøvet at ha forhøjet antal æggehvidestoffer. Lige nu så kæmper jeg med streptokokker i urinen og det er skam også bare irriterende.

Held og lykke

Anmeld

2. oktober 2010

mullesmith2

dithmer skriver:

Det behøver heldigvis ikke betyde noget. Jeg har også prøvet at ha forhøjet antal æggehvidestoffer. Lige nu så kæmper jeg med streptokokker i urinen og det er skam også bare irriterende.

Held og lykke

Der er vel snart ikke grænser for hvad der kan være i det tis  Simpelthen træls med sådan noget.

Jeg har ingen symptomer på det svangerskabsforgiftning så jeg går stærkt udfra det bare er ingenting der var galt  Vil gerne lige holde på drengene nogle uger endnu inden de skal ud i den store og farlige verden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.