mullesmith2 skriver:
Hej allesammen og tak for de krydsede fingre, jeg tror de har hjulpet. De har ihvertfald ikke ringet fra sygehuset så der er jo nok ikke noget siden de ikke ringer til mig! skal heldigvis derud og have glukosebelastning på tirsdag så vil jeg da lige spørge til blodprøven. Der er absolut ingen tegn på svangerskabsforgiftning hos mig altså jeg har da godt nok hævede ankler men det har jeg nu haft lige siden jeg var i uge 12 vil jeg tro så det er ikke noget nyt og mit blodtryk ligger bare rigtig fint og jeg har det rigtig godt og drengene vokser med lynets hast så der er ikke noget galt så vidt jeg kan se eller mærke
Men jeg syntes ærlig talt det er lidt træls de ikke har ringet også selvom der ik er noget for man vil jo gerne vide det, det er jo ikke for sjov sådan noget, syntes da det er ret alvorligt, og var da bekymret hele aftenen igår. Men håber bare at intet nyt er godt nyt.
det er DØDtræls de ikke ringer! jeg er blevet testet for blærebetændelse 3 gange på fødegangen og ingen af gangene har de ringet med svar selvom de har lovet det, så jeg er hver gang endt hos egen læge til endnu en dyrkning af urinen
i tirsdags var jeg til jordemoder og fortalte at de endnu engang havde testet blærebetændelse om lørdagen uden at give svar og da slog hun lige hurtigt op på computeren og kunne se at prøven var negativ, så ellers så prøv at ringe til din jordemoder mandag
ellers sagde min jordemor også, at der var fire ting de holdt øje med i forhold til svangerskabsforgiftning: hovedpine, for højt blodtryk, protein i urinen og ødemer og man skulle have 3 af tingene kombineret før de som jordemødre var urolige. jeg havde nemlig en overgang et lidt højere blodtryk end normalt og hovedpine, men der var altså intet (jeg var til glukosebelastningstesten få dage efter) og jordemødrene var ikke nervøse før der var en 3. ting også 
Anmeld