Ikke så gode nyheder :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

henh01

Har du prøvet at google hvad det vil sige at have det der æggehvide stas i tisset??
Det hjælper som regel mig når jeg får en ubehagelig besked.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

klmf

Æggehvidestof er protein, så de tjekker nok blodprøverne på tegn for begyndende svangerskabsforgiftning. Men hvis du har det udmærket uden hovedpine, svimmelhed eller meget tykke ben, så er det nok ikke så slemt...

Anmeld

1. oktober 2010

Amso

da jeg engang ventede svar på blodprøver ringede de mig først op lidt over 10 om aftenen  Så de har noget tid at løbe på endnu. MEn hvilke tidspunkt..

for jer

Anmeld

1. oktober 2010

Maalene

Håber snart der er godt nyt til jer

Anmeld

1. oktober 2010

Happiness

Puha, det lyder ikke rart Men håber der ingenting er, og at de snart giver besked!

Anmeld

1. oktober 2010

LotteN

dejligt at høre det ellers trives inde i hulen. Men ikke sjvot at gå og vente svar SÅ længe på nogle blodprøver - håber snart du får en opringning

Anmeld

1. oktober 2010

Ryberg

ja +3 protein er æggehvidestof i urinen, det KAN være begyndende svangerskabsforgiftning... det kan også komme af stress....

Den eneste kur mod det er HVILE, HVILE, HVILE...... og det gælder også i hovedet

Jeg håber det går i sig selv.. og ellers er det bare med at smække stængerne op og hvile, så det ikke bliver værre...

herfra

Anmeld

1. oktober 2010

<3

men hvis det er ssf, så er det kun godt at det bliver opdaget så tidligt som muligt! Og de kan jo først ringe når de har fået prøverne... De kan godt tage tid at lave

Anmeld

1. oktober 2010

Gyllibik

Jeg blevv også kaldt ind på Fg i mandags for en dobbelt blodprøve, og vi måtte ikke forlade hospitalet indtil de havde svaret. Vi ventede i 4.5 timer. Men der var heldigvis ikke noget.

Håber alt er ok.

Anmeld

1. oktober 2010

Pige2009

Jeg  for jer og for at alt er fint. Det var da ellers noget af en vægtstigning de har præsteret de sidste 2 uger De skal sørme nok klare sig, de små banditter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.