Har været til scanning idag sammen med den kommende oldemor, og det var sådan set fint nok med scanningen, de var dog vokset riiimeligt meget siden for 14 dage siden da vi var til scanning. De vejede idag 1867g og 2176g hvor de for 14 dage siden kun vejede 1201g og 1335g så jeg ved ik lige hvordan det kan ske!! Men ellers var alting fint, de havde en god og flot navlestreng og hjertet bankede med en puls på 150 så det var også rigtig fint. Fik målt mit blodtryk til 102/72 så vidt jeg husker og det var også meget fint. Så manglede jeg bare at aflevere en urinprøve så det fik jeg gjort og vi kunne køre hjem igen og de ville ringe hvis der var noget i urinen. Vi smutter så lige en tur i netto mormor og jeg og jeg glemmer at jeg havde sat min tlf på lydløs da vi var til scanning så da vi kommer ud af netto har min kæreste ringet 4 gange og to ukendte numre har ringet, så jeg skynder mig at ringe til min kæreste og høre hvad der er galt og det viser sig at sygehuset har ringet til ham og sagt der var noget i urinen fordi de ikke kunne få fat i mig. Så jeg ringer straks til sygehuset og de ber mig komme ind med det samme og få taget blodprøver, så mig og mormor er heldigvis ik nået alt for langt væk så vi køre tilbage igen og jeg får taget blodprøverne og venter nu på svar som de vil ringe med her inden for et par timer. Er godt nok nervøs for hvad der dog skal ske hvis det viser sig der er noget helt galt... Hun sagde i tlf at tallet for æggehvidestof var 3+ Men det ved jeg jo ik hvor slemt det lige er??
Kryds fingre for mig og mine drenger...
Anmeld