Fødsel ?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

Magsen

ct skriver:

Jeg ville vælge det andet hospital. Jeg skulle ha' født hjemme, men han kom skævt ned i bækkenet, så udvidningsprocessen gik i stå der, så jeg blev kørt på hospitalet. Jeg ved ikke, hvad jeg havde gjort, hvis jeg ikke havde fået lagt epidural. Havde haft veer i 36 timer. Jeg endte så i kejsersnit. Men du skal bare ha' i tankerne, at sådan kan en fødsel også forløbe, og så er det altså surt ikke at kunne blive smertedækket. Jeg kunne ikke holde lattergassen ud, fordi jeg blev svimmel og helt rundt på gulvet.

Pøj pøj med forestående fødsel

jaa det jo også det jeg tænker.. altså hvem siger at jeg kommer til at få en nem fødsel .. jeg tror også at jeg vælger det andet hospital for en sikkerhedsskyld eller det jeg skrev lige over .. heh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

CamillaT89

Maggieh skriver:

jaa det jo også det jeg tænker.. altså hvem siger at jeg kommer til at få en nem fødsel .. jeg tror også at jeg vælger det andet hospital for en sikkerhedsskyld eller det jeg skrev lige over .. heh

Ja okay, det havde jeg så ikke lige set

Nå, det er selvfølgelig helt op til dig selv.. Men sygehuset ligger 10 minutters kørsel fra min lejlighed af, og det var virkelig de længste 10 minutter, jeg nogensinde har oplevet. Så hvis jeg var dig, ville jeg altså stadig vælge at tage det sygehus fra starten af 1-2 timer er MEGET lang tid med uudholdelige smerter(hvilket det jo vil være, hvis du får brug for epidural)

Anmeld

3. oktober 2010

Magsen

ct skriver:

Ja okay, det havde jeg så ikke lige set

Nå, det er selvfølgelig helt op til dig selv.. Men sygehuset ligger 10 minutters kørsel fra min lejlighed af, og det var virkelig de længste 10 minutter, jeg nogensinde har oplevet. Så hvis jeg var dig, ville jeg altså stadig vælge at tage det sygehus fra starten af 1-2 timer er MEGET lang tid med uudholdelige smerter(hvilket det jo vil være, hvis du får brug for epidural)

jaa det har du nu ret i ..

huu den er lidt svær :b heh

Anmeld

3. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg fik ingenting, og det var jeg afklaret med fra starten eftersom jeg fødte hjemme, men jeg synes bestemt også at du skal vælge det hospital hvor du trods alt har muligheden - det kunne jo blive en lang fødsel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.