Fødsel ?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

Magsen

Baagøe skriver:

Jeg fik intet smertestillende, da jeg fødte, men hvis du er utryg ved kun at have lattergas i baghånden, så ville jeg vælge det andet hospital.

Og hvilket hospital er det forøvrigt, hvor man kun kan få lattergas!?

nytter nok ikke så meget at forklare hvilket hospital det er da det ligger på færøerne hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Pige2009

Maggieh skriver:

nytter nok ikke så meget at forklare hvilket hospital det er da det ligger på færøerne hehe

Aaarrhhh....

Det forklarer det jo

Anmeld

1. oktober 2010

Magsen

tjah hehe :b

Anmeld

1. oktober 2010

klmf

Jeg fik en føde-epidural og havde ikke overlevet fødslen uden. For jeg var hoppet ud af vinduet, hvis ikke de havde hjulpet mig Han stod skævt i bækkenet, slap af det gør nas på en meget unaturlig måde. Har aldrig oplevet noget lignende og det var laaaaangt fra hvad jeg havde forestillet mig. Hvis ikke jeg havde fået epi'en og det lykkedes at få ham til at lægge sig rigtigt, så var det endt i kejsersnit. Ville ALDRIG NOGENSINDE med vilje føde et sted kun med lattergas, aldrig aldrig aldrig....

Anmeld

1. oktober 2010

Corn

Jeg har ikke fået noget ved nogen af mine tre fødsler, og det har heller ikke været noget jeg har manglet.

Jeg er bange for bedøvelse i ryggen efter en spinal-bedøvelse i forbindelse med en operation, så epidural har slet ikke været en mulighed for mig, og jeg følte heller ikke behov for andre typer af bedøvelse.

Anmeld

1. oktober 2010

Lene27

da jeg fik zelina for 1½ år siden fik jeg kun lattergas og kunne nok heller ikke nå mere da det kun tog 5 timer fra første ve til hun var ude...

men nu skal jeg ha nr 2 til feb og gik helt i chok da jeg var ved jm sidst for hun sagde at de ikke gav lattergas mere og jeg var bare så glad for det første gang så er vildt bange den her gang....

er der nogen andre der har hørt at de har fjernet lattergas???

Anmeld

1. oktober 2010

Magsen

lotchen skriver:

Jeg fik en føde-epidural og havde ikke overlevet fødslen uden. For jeg var hoppet ud af vinduet, hvis ikke de havde hjulpet mig Han stod skævt i bækkenet, slap af det gør nas på en meget unaturlig måde. Har aldrig oplevet noget lignende og det var laaaaangt fra hvad jeg havde forestillet mig. Hvis ikke jeg havde fået epi'en og det lykkedes at få ham til at lægge sig rigtigt, så var det endt i kejsersnit. Ville ALDRIG NOGENSINDE med vilje føde et sted kun med lattergas, aldrig aldrig aldrig....

det ogs det jeg tænker altså hvad nu hvis ..

der jo ingen der siger at alt går nemt ..

Anmeld

2. oktober 2010

Magsen

Lene27 skriver:

da jeg fik zelina for 1½ år siden fik jeg kun lattergas og kunne nok heller ikke nå mere da det kun tog 5 timer fra første ve til hun var ude...

men nu skal jeg ha nr 2 til feb og gik helt i chok da jeg var ved jm sidst for hun sagde at de ikke gav lattergas mere og jeg var bare så glad for det første gang så er vildt bange den her gang....

er der nogen andre der har hørt at de har fjernet lattergas???

jaa jeg har hørt noget om det da det kan påvirke jm :b eller noget i den stil ..

Anmeld

2. oktober 2010

klmf

Maggieh skriver:

det ogs det jeg tænker altså hvad nu hvis ..

der jo ingen der siger at alt går nemt ..

Det var ikke for at skræmme dig! Kan godt se, nu hvor jeg læser det igen, at det nærmest var en reklame for prævention

Er der mulighed for at blive fragtet til det andet sygehus inden for en rimelig tidsramme, hvis du skulle få brug for andet end lattergas?? For så er det jo næsten de samme betingelser som at føde hjemme - der tager man jo den lidt mere positive vinkel på det og går ud fra, at man ikke får brug for smertestillende - men har sygehuset som backup in case of

Anmeld

2. oktober 2010

lucas<3

da jeg fødte fik jeg varme puder og ilt tror jeg det var og det hjalp begge dele..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.