Fødsel ?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.468 visninger
33 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

Magsen

jaa, er begyndt og tænke meget over fødsel ..

det fordi der hvor jeg ''skal'' føde er det eneste ''smertestillende'' lattergas og intet andet og det bekymrer mig lidt, ikke fordi jeg har bestemt mig til noget andet men hvad nu hvis det bliver så forfærdeligt at jeg bare må få epidural eller noget andet, så er muligheden der jo ikke engang? det hospital ligger ca. 5 min fra mit hus og det andet ca. 1-2 timer fra ..

Hvad ville i ha gjort, tror i jeg godt kan klare det med kun lattergas?

hvad fik i da i fødte??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Maja88

altså jeg ville vælge det andet hospital....  nu har jeg ikke født og ved ikke om du bare kan klare det med lattergas.

Men jeg kan ikke klare det BARE med lattergas, da jeg går i panik med masker.. så skal INGEN maske have ved min fødsel

Anmeld

1. oktober 2010

3xM

fik ved begge fødsler også kun lattergas, kunne heller ikke nå andet med en fødselstid på 2 timer og en anden på 25 min.

Anmeld

1. oktober 2010

Magsen

Maja88 skriver:

altså jeg ville vælge det andet hospital....  nu har jeg ikke født og ved ikke om du bare kan klare det med lattergas.

Men jeg kan ikke klare det BARE med lattergas, da jeg går i panik med masker.. så skal INGEN maske have ved min fødsel

neej, er heller ikke så glad for det med masker ..

Anmeld

1. oktober 2010

Magsen

mariaogmarcus skriver:

fik ved begge fødsler også kun lattergas, kunne heller ikke nå andet med en fødselstid på 2 timer og en anden på 25 min.

nøørjh hvor har du bare været heldig ..

lidt personligt.. men revnet du ikke eller blev klippet, da det gik så hurtigt?

Anmeld

1. oktober 2010

3xM

Maggieh skriver:

nøørjh hvor har du bare været heldig ..

lidt personligt.. men revnet du ikke eller blev klippet, da det gik så hurtigt?

jahh er vel heldig nok bagefter , men jeg var 2 cm åben inden ved de 25 min og det gør pænt ondt at åbne sig så hurtigt til de 10, men nope blødte 200 ml og ingen rifter sygninger eller lign. havde taget 4 kg på så følte mig malplaceret på fødegangen for hvor var jeg frisk og lignede mere en besøgende

Anmeld

1. oktober 2010

Kamilla-m

jeg har født to gange uden nogen bedøvelse s;

Anmeld

1. oktober 2010

Jibbe

Det er så forskelligt fra person til person. Jeg troede og håbede på at kunne føde så naturligt som muligt. Min mor havde jo født 8 børn uden de vilde komplikationer. Men jeg endte med vedrop og epidural ellers var det endt med kejsersnit da jeg ikke havde flere kræfter tilsidst.
Men igen så kan du jo have en super fødsel uden brug for smertestillende, så det er helt op til dig og hvad du føler dig mest tryg ved

Anmeld

1. oktober 2010

Pige2009

Jeg fik intet smertestillende, da jeg fødte, men hvis du er utryg ved kun at have lattergas i baghånden, så ville jeg vælge det andet hospital.

Og hvilket hospital er det forøvrigt, hvor man kun kan få lattergas!?

Anmeld

1. oktober 2010

Magsen

mariaogmarcus skriver:

jahh er vel heldig nok bagefter , men jeg var 2 cm åben inden ved de 25 min og det gør pænt ondt at åbne sig så hurtigt til de 10, men nope blødte 200 ml og ingen rifter sygninger eller lign. havde taget 4 kg på så følte mig malplaceret på fødegangen for hvor var jeg frisk og lignede mere en besøgende

ej hvor vildt !!

ja men heller 2 timer eller 25 min. med forfærdelig smerte end 15 timer med nok næsten lige så forfærdelig smerte :b ..

det var edermame ikke meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.