Når jeg kigger på pigerne i drengenes klasser, så er der utroligt stor forskel på dem. Der er mange "bimbos", men der er også mange som stadig bare er store piger, som ikke virker synderligt interesseret i fyre, make-up og fester.
Vi har en dreng som snart bliver 16, og han er først nu begyndt at gide at gå til fest, men han gider overhovedet ikke at drikke - det siger ham ikke noget, så vil han hellere hjem. Og når jeg ser på hans klassekammerater, så kommer de slæbende med øl-kasser fredag eftermiddag - de er virkelig forskellige i den alder. Og de ser kun 3 ting i fjernsynet - sport, Voice-tv og Hannah Montana...
Vores kan heller ikke helt lade sodavand og slik være i fred. De har også stjålet lidt penge, men det har vi fået sat en stopper for. Jeg tror ikke de opfatter det som at stjæle når det bare er slik og sodavand fra mor og far - men det er det jo!
Jeg synes ikke hun lyder så usædvanlig, men med de uvorne unger vi har herhjemme, så er jeg måske heller ikke den bedste til at bedømme det...
Anmeld