lokumslæsning....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2008

Plysbjørnen

Hm jo jeg læser også... Det er alt lige fra Sudoku over Vores Børn til (lige pt) Vejen til Varigt vægttab (fra slankedoktor)....

Så jo jeg kommer vidt omkring...

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2008

Tynen

linemus skriver:

Jeg synes dit ser helt organiseret pænt ud - der er helt ryddeligt udenomkring. Ingen pis! Det ligner virkelig lort her på vasketøjsfronten. På et tidspunkt vi fik gæster, fyldte jeg to sække med rent tøj og gemte, så der blev ryddeligt i stuen ovenpå... og de står stadigvæk gemt... :$ Hm, det er vist projekt nr.1 nu hvor Sebastian er startet i bh igen...

Det er også kun idag at der er ryddeligt på resten af skuden.
Man KAN (eller vil??!) jo ikke nå det hele :)

Kender godt panik-oprydningen.
Jeg kamuflerer ALT i vores kælder hvis der kommer impulsive gæster.

Årh ja, Betina - Sudoku er sgu også et hit!
Desværre tager det bare så lang tid nogen gange at jeg ikke tør at tage dem med.
Tror jeg har en brist, men kan simpelthen ikke smide bogen fra mig hvis ikke jeg har løst en opgave helt færdig :$

Anmeld

28. juli 2008

Plysbjørnen

Manden brokker sig også gerne hvis jeg sidder der forlænge... Men altså skal man så skal, og jeg bliver siddende til jeg er sikker på jeg er færdig..

Anmeld

28. juli 2008

Kvindemin

[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] Jeg læser altid ligemeget hvad jeg skal deroppe :) Det er min pause og nogengange kan jeg finde på at overhøre manden med vilje når han står og brøler nede for enden af trappen - Hø,hø. Hvis han må, så må jeg fandme også (C)[/citat] Hehe, hvor er du genial. Det vil jeg prøve :)) Men jeg er en 'hurtig skider'. Smiler frækt. sæt dig -pres den - tør dig - og vask dig, ca 5 sek. :D

Anmeld

28. juli 2008

Tynen

[citat][f][småt]Chritinap skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] Jeg læser altid ligemeget hvad jeg skal deroppe :) Det er min pause og nogengange kan jeg finde på at overhøre manden med vilje når han står og brøler nede for enden af trappen - Hø,hø. Hvis han må, så må jeg fandme også (C)[/citat] Hehe, hvor er du genial. Det vil jeg prøve :)) Men jeg er en 'hurtig skider'. Smiler frækt. sæt dig -pres den - tør dig - og vask dig, ca 5 sek. :D[/citat] Du kan jo give det et forsøg over nogle dage - Det er så dejligt afslppende ;) Jeg er ikke blevet vildt upopulær endnu, så jeg har tænkt mig at fortsætte :)

Anmeld

29. juli 2008

Kvindemin

Ha ha' :)):)) (H)

Anmeld

30. juli 2008

Pia

Har svaret nr 2.. Men det er mest i weekende når de nye reklamer er kommet..
Så skal de lige terpes igennem og så kan jeg ellers gå ud og skrive de gode udsalg ned bagefter :D

Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.