lokumslæsning....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2008

Helle30

Nix du, det skal bare overstås. Jeg bruger dog ofte badeseancen til at få lidt pause, hvis manden tilfældigvis er hjemme;)
Han kan så sagtens tage kaffen med derud, og så har vi de sidste 3 års "lokumsbøger" liggende. For dem der ikke ved hvad det er, så er det bøger med faktuel viden, f.eks resultatet af en undersøgelse af, hvilke morgenmadsprodukter, forbrugeren foretrækker (på 1. pladsen ligger forøvrigt Kellogs cornflakes). Dem læser han gerne i, og når han kommer tilbage, er han vanvittig klog og fortæller gerne, hvad han har lært på lokummet i dag. - Derfor ved jeg det med Kellogs;)
Nårja, i aftes valgte jeg at lægge tøj sammen derude i pauseøjemed. Det var så lige ved puttetid (C) men hvad... vi ved jo alle, hvad der sker, hvis man i mange dage i træk ikke ordner vasketøj(C). Det kan selv manden forholde sig til. - Og da jeg vendte tilbage, var Sofie puttet og sov:D.

Iøvrigt erfarede jeg, da vi havde en uge med Roskildesyge i vinters, at man får sovende ben og kolde baller af at sidde længe på toilettet.

- Helle, som synes Ivfer skal fortælle sin mand, at hun har oprettet en afstemning + debat om hans forsvindingsnummer:))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2008

Nadi

Jeg har også valgt den første mulighed. Det kan da ikke ta så lang tid og har aldrig kunne se meningen i at man skal sidde og læse dér! Min kære mand derimod er ca en halv time om det hver gang 8( Så vi har simpelthen stakke af aviser, blade og bøger ude på toilettet, og når jeg så spørg pænt om jeg ikke må hænge en bog/avis/blad holde op derude, så det ikke fylder og roder sådan så må jeg sgu ikke :@ Men hvis vi flytter i hus så er der jo et gæstebadeværelse, der kan han få lov til at sidde i fred og ro :)

Tror egentlig også at min søn er en hyggeskider :-o Synes det begynder at lugte lidt overfra ham, og han sidder bare lige så stille og leger!

-Nadia

Anmeld

28. juli 2008

Lene76

svaret er helt klart nej.... man kan jo ik få lov for ungerne at sidde der i fred....;) men manden herhjemme er ligesonm alle jer andres.... hehe han ringer enda i telefon nogengange imens han sidder der;)
.....har osse sagt at når i engang får hus så ska vi bare ha 2 toiletter/badvær.

Knus Lene

Anmeld

28. juli 2008

Lise

Det skal bare overståes. Gider da overhovedet ikke sidde derude i stanken og læse - det vil jeg da hellere ligge og gøre inde i min seng under dynes hvor der er rart :)

Har aldrig forstået det der med at læse på lokummet!

Anmeld

28. juli 2008

linemus

Nej, det kan godt nok kun gå for langsomt. Da jeg var barn gjorde jeg, så kender alt til sovende ben og baller :$ Nu bliver jeg konstant forstyrret enten af børnene eller manden der er ved at gå i panik, og så synes jeg faktisk også at det er lidt ulækkert - er nok blevet lidt sippet med alderen, men bryder mig ikke om at sidde og læse i dunsten. Synes ikke der er noget spor hyggeligt ved at sidde derude og trykke...

Hvad er det med mænd og lange toiletbesøg? Min far var storslem til det - lige på tønden med en god kryds&tværs og en pibe tobak. Føj for den lede, hvis man kom derind efter ham +o(

- Line

Anmeld

28. juli 2008

Mie A

Den bedste dag på toilettet, er når der kommer reklamer :D:D:D:D:D

Anmeld

28. juli 2008

Tynen

Mie Albrecht skriver:

Den bedste dag på toilettet, er når der kommer reklamer :D:D:D:D:D

HARH HARH!!!! 8D

Anmeld

28. juli 2008

Tynen

Helle30 skriver:

(C) men hvad... vi ved jo alle, hvad der sker, hvis man i mange dage i træk ikke ordner vasketøj(C).- Helle, som synes Ivfer skal fortælle sin mand, at hun har oprettet en afstemning + debat om hans forsvindingsnummer:))

Bare tramp i det, Helle!!:S

Anmeld

28. juli 2008

linemus

Jeg synes dit ser helt organiseret pænt ud - der er helt ryddeligt udenomkring. Ingen pis! Det ligner virkelig lort her på vasketøjsfronten. På et tidspunkt vi fik gæster, fyldte jeg to sække med rent tøj og gemte, så der blev ryddeligt i stuen ovenpå... og de står stadigvæk gemt... :$ Hm, det er vist projekt nr.1 nu hvor Sebastian er startet i bh igen...

Anmeld

28. juli 2008

Marco2

Jeg SKAL ha' noget med ud på tønden.... Og som Mie siger er lørdag og onsdag gode dage, for der kommer reklamer. Men ellers et indstik fra avisen eller en bog. Men jeg bliver ikke siddende når jeg er færdig. Når den sidste prut er slået er det up and away.... Så det tager ikke en hel halv time. Men jeg har ikke stemt for synes ikke der var en svarmulighed der passer, for jeg sidder der jo ikke i timevis.... måske 10 min AG -

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.