Nix du, det skal bare overstås. Jeg bruger dog ofte badeseancen til at få lidt pause, hvis manden tilfældigvis er hjemme;)
Han kan så sagtens tage kaffen med derud, og så har vi de sidste 3 års "lokumsbøger" liggende. For dem der ikke ved hvad det er, så er det bøger med faktuel viden, f.eks resultatet af en undersøgelse af, hvilke morgenmadsprodukter, forbrugeren foretrækker (på 1. pladsen ligger forøvrigt Kellogs cornflakes). Dem læser han gerne i, og når han kommer tilbage, er han vanvittig klog og fortæller gerne, hvad han har lært på lokummet i dag. - Derfor ved jeg det med Kellogs;)
Nårja, i aftes valgte jeg at lægge tøj sammen derude i pauseøjemed. Det var så lige ved puttetid (C) men hvad... vi ved jo alle, hvad der sker, hvis man i mange dage i træk ikke ordner vasketøj(C). Det kan selv manden forholde sig til. - Og da jeg vendte tilbage, var Sofie puttet og sov:D.
Iøvrigt erfarede jeg, da vi havde en uge med Roskildesyge i vinters, at man får sovende ben og kolde baller af at sidde længe på toilettet.
- Helle, som synes Ivfer skal fortælle sin mand, at hun har oprettet en afstemning + debat om hans forsvindingsnummer:))
Anmeld