lokumslæsning....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Læser I på wc'et?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.822 visninger
26 svar
0 synes godt om
28. juli 2008

ivfmarie

Ja, nu står jeg så igen igen igen alene med oprydning efter morgenmad + begge unger i en halv times tid, fordi farmand lige er lusket på tønden - med en tyk bog under armen :S

Og jeg fik lige lyst til at høre jeres "holdning" til lokumslæsning.
Og nu er det så at jeg skal huske at der er andre en juli-konerne der læser overskriften... Mit umiddelbare bud var:
Er du en Hyggeskider?
Meeeen... jeg omformulerede mig alligevel :$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2008

ivfmarie

og jeg har valgt den første mulighed... Måske ku det være rart at sidde lidt og slappe af, men ungerne kommer altid rendende og forstyrrer. Så her gælder det altså bare om at få det overstået!

Marie - der i øvrigt fødte mine børn med hhv 3 og 1½ presseve!

Anmeld

28. juli 2008

Susan1978

har også stemt nr. 1, det kan sgu ik ta så lang tid..

men her gør farmand nøjagtig det samme...

fx efter maden, tager kaffe og smøger med ned i fiskehuset også er han der ½ time for så at gå på lokum ½ time bagefter... :S

Tak for lort siger man så..

Anmeld

28. juli 2008

ka li ja

jeg er KLART en hyggeskider!!!!!

vi holder ill videnskab, og jumbobogen ude på wcet!
i ny og næ, se og hør:D

(DET ER MIN ALENE TID!!)

Anmeld

28. juli 2008

ivfmarie

ka li ja skriver:

Karina! Det kommer bare overhovedet ikke bag på mig! Man kan du sidde i fred for ungerne?

Anmeld

28. juli 2008

Astrid P

Susan og IVF - Hvad med om I begge to prøvede at smutte inden mændene fik muligheden... Så må de jo sidde tilbage med unger og oprydning imens I sidder på tønden med et dejligt dameblad!

Anmeld

28. juli 2008

ka li ja

ivfmarie skriver:

ka li ja skriver:

Karina! Det kommer bare overhovedet ikke bag på mig! Man kan du sidde i fred for ungerne?

ja jeg siger bare det er den tid på måneden og mor skal ha alene tid!!!8D8D

Anmeld

28. juli 2008

Stumpen

Hejsa..

Jeg stemte inden jeg læste hvad du havde skrevet i indlæget.. Så ved ikke om det kun var ment til juli gruppen... Men jeg er hyggeskider, forstået på den måde at når jeg er færdig, så læser jeg ikke kapitlet færdigt.....

Jeg kan forestille med at folk er nysgerrige på afstemningerne, så måske du/I/man skulle lave en svarmulighed der hedder "jeg hører ikke til i x gruppen( i dette tilfælde juli 07) men lurer med på svaret" og så kan man som nysgerrig medlem få sin nysgerrighed stillet ;)
(H) Anja..

Anmeld

28. juli 2008

Tynen

Jeg læser altid ligemeget hvad jeg skal deroppe :)

Det er min pause og nogengange kan jeg finde på at overhøre manden med vilje når han står og brøler nede for enden af trappen - Hø,hø.
Hvis han må, så må jeg fandme også (C)

Anmeld

28. juli 2008

Loggidut

her er hr. sloggi en rigtig hyggeskider...3 gange om morgenen, altså hvis den er god!

hos mig er det bare valg nummer 1, og det kommer vel af at man har haft mange unger...muligheden for at hygge sig med sådanne ting bortfalder lige som lidt når de hyler og skriger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.