Tvillingemaven 29+4 og 30+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

mullesmith2

Jbk skriver:

Hold daop hvor er du kæmpe stor...vildt...glæder du dig ikke til at blive dig selv igen...

Jeg glæder mig så sindsygt til at komme igang med at smide 40kg bagefter, først de 25kg i graviditetsvægt og så lige små 20 mere bare fordi jeg kan hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

mullesmith2

noname skriver:

ja det xtra vand kom efter 2-3 dage og blev i over en uge sorry...

Tror det er sjællendt det sker, har ik hørt om det før ihvertfald, så det håber jeg ikke lige sker for mig

Anmeld

29. september 2010

lauras*mor*

jeg får bare SÅ store øjne når jeg ser dine billeder... hvor er det vildt!!! men hvor er den altså flot og stor og rund.. jeg synes det er SÅ fantastisk med tvillinger.. kunne godt forestille mig hvor tungt det må være.. når det nu er slut om nogle uger, må du lave en billedeserie.. det kunne jeg vildt godt tænke mig se.. synes du ser fantastisk ud på billederne..men kkan nu godt forstå du ikke tog i svømmehallen, det havde jeg sq nok heller ikke gjort. ;-)

Anmeld

29. september 2010

mullesmith2

lauras*mor* skriver:

jeg får bare SÅ store øjne når jeg ser dine billeder... hvor er det vildt!!! men hvor er den altså flot og stor og rund.. jeg synes det er SÅ fantastisk med tvillinger.. kunne godt forestille mig hvor tungt det må være.. når det nu er slut om nogle uger, må du lave en billedeserie.. det kunne jeg vildt godt tænke mig se.. synes du ser fantastisk ud på billederne..men kkan nu godt forstå du ikke tog i svømmehallen, det havde jeg sq nok heller ikke gjort. ;-)

Ja jeg må ligge billederne ind fra uge 12 hvor jeg tog det første eller starte med en før billede først selvfølgelig og så ellers bare alle mine tykmavebilleder i rækkefølge og så til sidst billeder af de to babyer jeg bygger på hehe

Anmeld

29. september 2010

lauras*mor*

mullesmith2 skriver:

Ja jeg må ligge billederne ind fra uge 12 hvor jeg tog det første eller starte med en før billede først selvfølgelig og så ellers bare alle mine tykmavebilleder i rækkefølge og så til sidst billeder af de to babyer jeg bygger på hehe

ja lige præcis...

jeg kan huske jeg følte mig KÆMPE stor da jeg var højgravid, men når jeg å ser dig så kan jeg godt se jeg da vist ikke skulle snakke for højt... den er bare helt fantastisk og jeg synes virkelig det er helt vildt facinerende.. og specielt når der er 2..

Anmeld

29. september 2010

mullesmith2

lauras*mor* skriver:

ja lige præcis...

jeg kan huske jeg følte mig KÆMPE stor da jeg var højgravid, men når jeg å ser dig så kan jeg godt se jeg da vist ikke skulle snakke for højt... den er bare helt fantastisk og jeg synes virkelig det er helt vildt facinerende.. og specielt når der er 2..

Jeg syntes også det er helt sindsygt at det kan lade sig gøre  der ligger også 1,5kg baby i hver side af maven så den er godt bred også maven.

Anmeld

29. september 2010

DK

Wauw hvor er den stor! Man kan godt se at det er en tvillingemave! Men flot er du! Tænk at du bærer rundt på to små liv derinde!!

Lige et par uger mere, og så er de jo også grydeklar! Men det har du vist været i flere uger, ikke?

Anmeld

29. september 2010

mullesmith2

DK skriver:

Wauw hvor er den stor! Man kan godt se at det er en tvillingemave! Men flot er du! Tænk at du bærer rundt på to små liv derinde!!

Lige et par uger mere, og så er de jo også grydeklar! Men det har du vist været i flere uger, ikke?

Jo jeg er virkelig klar til at blive mor nu, føler også snart mit skind det sprækker og bækkenet og det hele er bare så belastet nu. Men jeg må jo bare tage det helt roligt lidt endnu  det er sindsygt at tænke på der ligger to små fine babyer derinde fatter det sku heller ikke.

Anmeld

29. september 2010

NatasjaL

mullesmith2 skriver:

wow der er nogen der er heldige  det er jo heller ikke sjov at ligge i flere timer med ulidelig smerte..

nej min første fødsel tog 13 timer /:

Anmeld

29. september 2010

mullesmith2

NatasjaL skriver:

nej min første fødsel tog 13 timer /:

Det er ikke rart men godt det er så lille en bid af ens liv der skal bruges på at føde børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.