Tvillingemaven 29+4 og 30+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

<3

mullesmith2 skriver:

hehe ja den er vieklig lækker haha

jomen det er jo ikke så meget indpakningen man kigger på som det er gaverne indeni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

mullesmith2

Kirle skriver:

jomen det er jo ikke så meget indpakningen man kigger på som det er gaverne indeni

Nej det er rigtigt glæder mig sku til at få gaverne pakket ud så  Håber ikke jeg ender sammekrøllet i skralleren bagefter som gammelt indpakningspapir... hehe

Anmeld

29. september 2010

<3

mullesmith2 skriver:

Nej det er rigtigt glæder mig sku til at få gaverne pakket ud så  Håber ikke jeg ender sammekrøllet i skralleren bagefter som gammelt indpakningspapir... hehe

HAHA jeg tror desværre alle lidt føler sig sådan den første tid efter fødsel! Jeg fik ks og det tog først to-tre dage så var jeg ok men det tog nok nogle uger før jeg var uden smerter... Det tager lidt tid sådan noget. Mit bækken tog 2 år før det var lige så stærkt som før

Det er en ordentlig belastning og det tager bare tid

Anmeld

29. september 2010

Ryberg

Jeg er ked af at sige det... men hvis jeg var veninder med dig, kunne jeg ikke lade være med at røre din mave...

HVOR SER DEN FLOT UD...

Du bærer det hamrende godt!!!

og 30 uge... ppyyyyyh.... de næste 10 uger kommer der endnu mere vægt på.... orj orj...

Begynder at se hvordan min mor havde det da hun fødte mine tvillinge brødre... de vejede 3500g og 3700g .... Hun var STOR...

Alt held og lykke med den dejlige mavse! Er i ellers klar?

Anmeld

29. september 2010

mullesmith2

KittyGirl skriver:

Jeg er ked af at sige det... men hvis jeg var veninder med dig, kunne jeg ikke lade være med at røre din mave...

HVOR SER DEN FLOT UD...

Du bærer det hamrende godt!!!

og 30 uge... ppyyyyyh.... de næste 10 uger kommer der endnu mere vægt på.... orj orj...

Begynder at se hvordan min mor havde det da hun fødte mine tvillinge brødre... de vejede 3500g og 3700g .... Hun var STOR...

Alt held og lykke med den dejlige mavse! Er i ellers klar?

Shit din mor har klaret det godt med så store børn wow. skal heldigvis kun gå 7 uger mere de skal tages ved plamlagt kejsersnit i uge 37+? har ik fået en dato endnu  Jeg vil sige meget af min mave er jo også bare mig selv fra før jeg blev gravid, men det ser virkelig voldsomt ud hehe det syntes jeg også selv og jeg forstår slet ikke at der ligger to drenge derinde. Er total klar væreslet står klar selvom der går lidt til før de skal bo derinde godtnok  og har alt mangler virkelig intet føler mig godt forberedt på to bebser.

Anmeld

29. september 2010

mullesmith2

Kirle skriver:

HAHA jeg tror desværre alle lidt føler sig sådan den første tid efter fødsel! Jeg fik ks og det tog først to-tre dage så var jeg ok men det tog nok nogle uger før jeg var uden smerter... Det tager lidt tid sådan noget. Mit bækken tog 2 år før det var lige så stærkt som før

Det er en ordentlig belastning og det tager bare tid

Ja det er noget der slider på kroppen sådan en graviditet

Anmeld

29. september 2010

NoName

mullesmith2 skriver:

Læg mærke til de meget meget tykke/fede ben  de er fyldt med vand og man kan også se der hvor mine strømper har siddet på billedet. Glæder mig til at blive drænet for alt det vand.

pissst.... der kommer mligvis mere vand efter du har født

Anmeld

29. september 2010

mullesmith2

noname skriver:

pissst.... der kommer mligvis mere vand efter du har født

Nej nej nu stopper festen, der kan ikke være mere vand i mine ben og fødder så kommer der sku store strækmærker der også...

Anmeld

29. september 2010

NoName

mullesmith2 skriver:

Nej nej nu stopper festen, der kan ikke være mere vand i mine ben og fødder så kommer der sku store strækmærker der også...

jeg troede det var løgn da jeg lurede på mine fødder 2-3 dage efter jeg favde født..

Anmeld

29. september 2010

NatasjaL

hvor er din mave flot!!!

kan trøste dig med mit vand forsvandt en time efter jeg havde født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.