Tvillingemaven 29+4 og 30+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.275 visninger
46 svar
0 synes godt om
29. september 2010

mullesmith2

Syntes godt nok det komisk som jeg ser ud nu hehe skulle lige prøve mit badetøj her i fredags da det var meningen vi ville ud og bade i lørdags, men jeg kunne ikke få min tankini ned over maven (sådan en bikinitop der er en trøje, men det kan ikke ses da den er krøllet sammen under brysterne hehe). Vi kom ikke ud og svømme kunne ikke få mig til at gå sådan rundt hehe.

Tog også lige et mavebillede her fra idag hvor jeg er 30+2, kan ikke se den vokser så meget mere uge fra uge men jeg ser den jo også hele tiden, men har fået fine tigerstriber på maven hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Happiness

En flot mave Men hold op det må være tungt at slæbe rundt på! Men den skal jo ogs være stor, nu når der er to derinde

Anmeld

29. september 2010

Shibby

Omg...30 uger..Hvordan kan du stå og gå

Man er hvertfald ikke i tvivl om at du er gravid

Anmeld

29. september 2010

mullesmith2

Shibby skriver:

Omg...30 uger..Hvordan kan du stå og gå

Man er hvertfald ikke i tvivl om at du er gravid

Jeg kan sagtens gå det er bare bækkenet der er lidt knas med indimellem, men vægten er sådan set til at holde ud endnu hehe jeg er robust bygget og pisse stærk hehe   Kan man have tvillinger i maven så kan man alt tror jeg hehe

Anmeld

29. september 2010

mullesmith2

MaybeMe skriver:

En flot mave Men hold op det må være tungt at slæbe rundt på! Men den skal jo ogs være stor, nu når der er to derinde

Ja jeg er ikke sådan en lille spirevip det kan man vist ikke ligefrem sige, er godt istand og robust bygget, det er meget heldigt når min krop skal kunne bære de to klumper derinde  

Anmeld

29. september 2010

mor_sabina

mullesmith2 skriver:

Syntes godt nok det komisk som jeg ser ud nu hehe skulle lige prøve mit badetøj her i fredags da det var meningen vi ville ud og bade i lørdags, men jeg kunne ikke få min tankini ned over maven (sådan en bikinitop der er en trøje, men det kan ikke ses da den er krøllet sammen under brysterne hehe). Vi kom ikke ud og svømme kunne ikke få mig til at gå sådan rundt hehe.

Tog også lige et mavebillede her fra idag hvor jeg er 30+2, kan ikke se den vokser så meget mere uge fra uge men jeg ser den jo også hele tiden, men har fået fine tigerstriber på maven hehe

Wow hvor ser det vildt ud Men hvor er den da bare flot rund

Glæder migt ila t se billeder om 7 uger

Anmeld

29. september 2010

mullesmith2

Læg mærke til de meget meget tykke/fede ben  de er fyldt med vand og man kan også se der hvor mine strømper har siddet på billedet. Glæder mig til at blive drænet for alt det vand.

Anmeld

29. september 2010

mullesmith2

mor_sabina skriver:

Wow hvor ser det vildt ud Men hvor er den da bare flot rund

Glæder migt ila t se billeder om 7 uger

Det bliver bare mere og mere sindsygt med den mave hehe kan sku ikke lade være med at grine når jeg ser på maven i spejlet, den er jo så gigantisk puha hehe

Anmeld

29. september 2010

<3

Hæhæ Fin mavse du har dig der

Anmeld

29. september 2010

mullesmith2

Kirle skriver:

Hæhæ Fin mavse du har dig der

hehe ja den er vieklig lækker haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.