Tvillingemaven 29+4 og 30+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

Chalala85

Du bærer det simpelthen så flot. Glæder mig virkelig til at se de to små nusserbasser live

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

mullesmith2

noname skriver:

jeg troede det var løgn da jeg lurede på mine fødder 2-3 dage efter jeg favde født..

Nå 2-3 dage efter kan jeg nok godt gå med til de ikke er helt faldet ned endnu, men hvis der går over en uge så bliver jeg sku muggen...

Anmeld

29. september 2010

mullesmith2

NatasjaL skriver:

hvor er din mave flot!!!

kan trøste dig med mit vand forsvandt en time efter jeg havde født

Yes sådan skal det lyde, det er noget man kan forstå

Anmeld

29. september 2010

silden85

flot mave du har

Anmeld

29. september 2010

mullesmith2

Chalala85 skriver:

Du bærer det simpelthen så flot. Glæder mig virkelig til at se de to små nusserbasser live

hihi tak. Ja jeg glæder mig godt nok også bare til de kommer frit frem fra deres dejlige hule nu  kan slet ikke forestille mig hvordan de dog ser ud.

Anmeld

29. september 2010

NatasjaL

mullesmith2 skriver:

Yes sådan skal det lyde, det er noget man kan forstå

hehe

men jeg kunne så næsten heller ikke mærke jeg lige havde født, da  mit vand gik 16:45 og jeg fødte 21:35 følte jeg gik flip af fødslen. åbnede mig 7 cm på 20 min!!

men det var også min anden fødsel

Anmeld

29. september 2010

NoName

mullesmith2 skriver:

Nå 2-3 dage efter kan jeg nok godt gå med til de ikke er helt faldet ned endnu, men hvis der går over en uge så bliver jeg sku muggen...

ja det xtra vand kom efter 2-3 dage og blev i over en uge sorry...

Anmeld

29. september 2010

Chalala85

mullesmith2 skriver:

hihi tak. Ja jeg glæder mig godt nok også bare til de kommer frit frem fra deres dejlige hule nu  kan slet ikke forestille mig hvordan de dog ser ud.

Nej det kan jeg godt forstå. Det er også lidt surealistisk, men sandt er det jo. Og jeg tager godt nok hatten af for du bære den store flotte mave. Ved godt du er rubust bygget, men alligevel. WOW siger jeg bare. Supermom

Anmeld

29. september 2010

Svei

Hold daop hvor er du kæmpe stor...vildt...glæder du dig ikke til at blive dig selv igen...

Anmeld

29. september 2010

mullesmith2

NatasjaL skriver:

hehe

men jeg kunne så næsten heller ikke mærke jeg lige havde født, da  mit vand gik 16:45 og jeg fødte 21:35 følte jeg gik flip af fødslen. åbnede mig 7 cm på 20 min!!

men det var også min anden fødsel

wow der er nogen der er heldige  det er jo heller ikke sjov at ligge i flere timer med ulidelig smerte..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.