Louise mortil4 skriver:
for f....... hvor er det dejligt at høre det ikke bare er vores unger der er sådan. Vores er nødagtig lige som dine selv freja passer perfekt på din beskrivelse af Sebastian. Selv mindste ynglet (nanna) er med på den.
Jeg sys efterhånden vi har prøvet alt undtagen at lade dem få deres vilje hvis det egentlig ikke er meningen de skal ha det.
Men jeg vil helt sikkert prøve igen med Anjas metode. Måske kombineret med noget time out, alt andet vi har prøvet virker i hvertfald ikke eller også gør vi det bare forkert.
Men ville bare sige du ikke er alene men har ingen guldkorn desværre.
Knus Louise
Ja, prøv det med at anerkende deres følelser. Jeg synes, det virker lidt bedre her. Ikke hver gang, men det er dog blevet bedre.
Puha, det er altså hårdt, når det er hele flokken, der er sådan. Så har jeg bare lyst til at tage min baby og gå (hun er heldigvis stadig sød og dejlig hele tiden)

Her kommer de ud på trappen, når de kammer over og slet ikke er til at snakke med, eller når de slår hinanden. Det hader de, især Nanna, men de kan dælme være stride ved hinanden ind imellem, og så er det bare ud og køle af, mens den det er gået ud over får kram. Det er værre, når det er dem begge, der er lige gode om det, for så kan de jo slåsse videre ude på trappen

Men som regel bliver de så i stedet for enige om, at mor er dum

Selvom den ene lige er blevet slået, er de utroligt tro overfor hinanden og holder altid med hinanden mod os. Er dine tvil. også sådan? Egentlig dejligt de er sådan, selvom det kan være irriterende, når det er en selv det går ud over

Knus Line