birgittemarie skriver:
Nøjs, det er rart at læse, at der findes flere umulige pivedyr derude!!
Vi gør stort set altid som Anja foreslår, men nogle gange, bliver jeg bare så edderverdamt over at høre pivestemmen. Jeg synes, det er så synd for hende, at jeg bliver rasende, men kl. kvart i kvalme om aftenen, kan jeg bare ikke klare mere piben og så siger jeg "Så er det bare op i seng!" og jeg peger på hende med min pegefinger og spærrer øjenene op og ser truende ud, nøjagtigt som jeg døde af skræk, når min far gjorde, da jeg var lille. ØV, hvor er jeg træt af det, når det sker.
Og lige nu kan jeg hverken tænke eller skrive mere fornuftigt, for jeg er TRÆT og har ondt i min arm.
Held og lykke med jeres små pibere og slemme basser. Det var rart at se, man ikke er alene, for jeg var seriøst ved at overveje om der var noget mere alvorligt galt.
Knus B
Er det af at pege sådan??

Åh, jeg kunne ikke lade være med at smile over hele 5-øren, da jeg læste dit indlæg, og jeg får sådan en lyst til at kramme dig, for jeg ved lige nøjagtig, hvordan du har det. Indimellem kan det bare være nok, og så gør man lige det, man har tænkt sig ikke at gøre. Jeg kan godt råbe højt, og jeg kan godt tage dem i armen for at flytte dem, når de ikke selv vil gå, og det er også nøjagtig det, jeg husker min far gjorde, og som jeg selv blev så ked af. ØV. Så får man den grimme følelse bagefter

Stor krammer, Line - der også er glad for der ikke er noget galt med mine børn