baby2010 skriver:
Jeg havde brystbetændelse 2 gange. Begge krævede antibiotika og kom om natten - vagtlæge og det hele - gab! Jeg fik også svamp både udvendig og indvendigt i brysterne, jeg græd af smerte hver gang jeg ammede i meget lang tid. Jeg havde sår på brystvorterne frem til Alfred var 3 måneder. Først dér blev jeg helt rask - havde også en masse andre sygdomme undervejs fx blærebetændelse osv. Alfred havde kolik og skreg mange timer i døgnet, så det var faktisk en helt igennem forfærdelig tid!
Det kan jeg først indrømme nu - at jeg ikke havde det godt. Tænk at presset om at være en "lykkelig mor" er så stort, at jeg først nu kan skrive her, at jeg var i helvede de første 3 måneder!! Utroligt...
Men i dag er jeg en lykkelig storammende kvinde! Jeg nyder min søn og livet på barsel. Jeg vandt over sygdommene og mit ammeforløb er en kæmpe succes med en søn på 7 måneder og 11 kilo!
Jeg har lige meldt mig som frivillig ammerådgiver, fordi jeg gerne vil hjælpe andre, som har problemer med amning. På den måde kan jeg bruge mine erfaringer til noget positivt og vende det hele til noget godt...
Puha det blev lidt langt, men det ligger mig meget på sinde 
Julie
Som sagt tidligere så er det SÅ flot kæmpet, og skønt du nu selv er klar til at hjælpe andre

Knus Rollo som selv havde svamp og ondt...
Anmeld