brystbetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Daisy

Har haft det én gang, men til gengeld så slemt at der kom hul på brystet. Det resluterede i et sår på størrelse med en 5 krone, der tog 9 måneder at hele Det er noget der gør avs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
ZamanogDania skriver:

Jeg har haft brystbetændelse. Det fik jeg en uge efter fødsel. Det var så slem at jeg blev indlagt i 3 hele dage. Det var slet ikke sjov Men jeg stoppet ikke med at amme. Det gjorde jeg da hun blev 7-7½ måned

flot

Anmeld

28. september 2010

Moderator

A. skriver:

nej det har jeg ikke og det var nok dumt kan jeg se jeg prøvede snyde mig selv at det jeg har det fint med det

jamen du kan da stadig nå at snakke med nogen om det! Så du kan få det bearbejdet

Anmeld

28. september 2010

Moderator

Daisy skriver:

Har haft det én gang, men til gengeld så slemt at der kom hul på brystet. Det resluterede i et sår på størrelse med en 5 krone, der tog 9 måneder at hele Det er noget der gør avs

fåååååårk det lyder av!!!!!!!

Anmeld

28. september 2010

Daisy

Caroline86 skriver:

fåååååårk det lyder av!!!!!!!

Det var det også. Husker vi svøbede vores søn godt så han faktist ikke kunne bevæge sig. Så lagde min mand ham til, og holdt ham mens jeg prøvede at amme. Stortudede hele vejen igennem. Men jeg fortsatte med at amme og sidder faktist og ammer barn nr 3 nu

Anmeld

28. september 2010

ZamanogDania

Caroline86 skriver:

flot

Tak søde
Det værste var at det kunne have været helbredt med penicillin piller. Jeg tager til lægevagten dagen før jeg bliver indlagt, så siger lægevagten at det går selv væk hvis jeg pumper mælken ud. Det gør jeg så. Det blev bare værre. min temperatur var 40,5 så ringer jeg til ammehotline. De sagde jeg skulle komme med det sammen, og jeg skulle ikke pumpe fordi det gjorde det værre. Da jeg fortalte hvad lægevagten har sagt, de rystede bare på hovedet.

Anmeld

28. september 2010

mor-til-vanessa

Caroline86 skriver:

du har godt nok været ramt

yes men næste gang ved jeg med det samme hvad det er.

Anmeld

28. september 2010

A.

Caroline86 skriver:

jamen du kan da stadig nå at snakke med nogen om det! Så du kan få det bearbejdet

ja det kan godt være

Anmeld

28. september 2010

Moderator

Daisy skriver:

Det var det også. Husker vi svøbede vores søn godt så han faktist ikke kunne bevæge sig. Så lagde min mand ham til, og holdt ham mens jeg prøvede at amme. Stortudede hele vejen igennem. Men jeg fortsatte med at amme og sidder faktist og ammer barn nr 3 nu

det er da rå mor-kraft der vil noget!!!!!!! wow

Anmeld

28. september 2010

Moderator

ZamanogDania skriver:

Tak søde
Det værste var at det kunne have været helbredt med penicillin piller. Jeg tager til lægevagten dagen før jeg bliver indlagt, så siger lægevagten at det går selv væk hvis jeg pumper mælken ud. Det gør jeg så. Det blev bare værre. min temperatur var 40,5 så ringer jeg til ammehotline. De sagde jeg skulle komme med det sammen, og jeg skulle ikke pumpe fordi det gjorde det værre. Da jeg fortalte hvad lægevagten har sagt, de rystede bare på hovedet.

vagtlæger er bare ikke altid for skarpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.