brystbetændelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du haft brystbetændelse?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.600 visninger
34 svar
0 synes godt om
28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej tøser.

Jeg kom pludselig til at tænke på hvor mange der mon har haft brystbetændelse og hvornår i ammeforløbet I har fået det.

Jeg har ikke haft det. HELDIGVIS! og gør alt hvad jeg kan for ikke at få det. Jeg leder også gevaldigt efter mine uldindlæg så jeg kan få dem i igen, men de har vist forputtet sig lidt i flytningen. Så nu må jeg nøjes med bomuld indtil de er fundet..

Men fortæl fortæl!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

A.

desværre allreade et døgn har jeg fået rifter og 2 dage senere haft jeg slemt betændelse og det var ikke andet en står sår så jeg ammede kun i 4-5 dage desværre har aldrig kommet helt over det

Anmeld

28. september 2010

Moderator

A. skriver:

desværre allreade et døgn har jeg fået rifter og 2 dage senere haft jeg slemt betændelse og det var ikke andet en står sår så jeg ammede kun i 4-5 dage desværre har aldrig kommet helt over det

ej hvor træls

HVad har du af mén nu?

Anmeld

28. september 2010

dorthemus

Nope...heldigvis

Anmeld

28. september 2010

A.

Caroline86 skriver:

ej hvor træls

HVad har du af mén nu?

det er det psykiske ikke det fysiske for jeg har virkelig ønsket at amme og så gik det ikke..de burde aldrig udskrive mig fra sygehuset med såda bryster

Anmeld

28. september 2010

mor-til-vanessa

ja jeg har været så heldig at have det hele 3 gange 

de første 2 gange var indenfor de første 4 uger og kom med en ugen mellemrum og så gik der 3 uger så fik jeg det for tredje gang.

udover det havde jeg konstant svamp og efter 5 mdr stoppede jeg med amning

Anmeld

28. september 2010

Moderator

A. skriver:

det er det psykiske ikke det fysiske for jeg har virkelig ønsket at amme og så gik det ikke..de burde aldrig udskrive mig fra sygehuset med såda bryster

nå for fanden.. sikke da noget lort, søde

Har du talt med nogen om det?

Anmeld

28. september 2010

Moderator

mor-til-vanessa skriver:

ja jeg har været så heldig at have det hele 3 gange 

de første 2 gange var indenfor de første 4 uger og kom med en ugen mellemrum og så gik der 3 uger så fik jeg det for tredje gang.

udover det havde jeg konstant svamp og efter 5 mdr stoppede jeg med amning

du har godt nok været ramt

Anmeld

28. september 2010

ZamanogDania

Jeg har haft brystbetændelse. Det fik jeg en uge efter fødsel. Det var så slem at jeg blev indlagt i 3 hele dage. Det var slet ikke sjov Men jeg stoppet ikke med at amme. Det gjorde jeg da hun blev 7-7½ måned

Anmeld

28. september 2010

A.

Caroline86 skriver:

nå for fanden.. sikke da noget lort, søde

Har du talt med nogen om det?

nej det har jeg ikke og det var nok dumt kan jeg se jeg prøvede snyde mig selv at det jeg har det fint med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.