Ej sikke leg lagersalg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
30. september 2010

Diana...

Mettemus skriver:

Jeg var der også i dag og synes lissom dig ikke at der var det helt vilde i str. 50-56-62. Det var meget sommertøj (selvfølgelig), og jeg ville ikke gå større op i str. end 62. Men det var måske også fint nok - så fik jeg ikke brugt så mange penge Havde en drøm om at finde noget fint sengetøj, men det, der var da jeg var der (omkring kl 17-18), var nu ikke noget særligt, så det sprang jeg over.
Overvejer at tage derned igen i morgen, hvor der måske er lidt mere ro på end der var tidligere i dag

Må vi ikke se billeder af dine indkøb også Diana?

Ej så har vi været der samtidig :) 

Åhh jeg er bare SÅ dårlig til billeder lige øjeblikket. Det bliver ikke før på søndag for vi ved at gøre klar til fødselsdag på lørdag nemlig. 

Men finder lige ud af det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

LotteN

Diana... skriver:

Ej så har vi været der samtidig  

Åhh jeg er bare SÅ dårlig til billeder lige øjeblikket. Det bliver ikke før på søndag for vi ved at gøre klar til fødselsdag på lørdag nemlig. 

Men finder lige ud af det 

hvad er det for en dårlig undskyldning - vi skal da se hvad prinsesse Nadja skal klædes i når hun kommer til verden

hvor mange penge fik du brugt så?

Anmeld

30. september 2010

Ayasmor

Diana... skriver:

Ha ha jeg holder øje med i dig  

vi ses dernede.. jeg smutter nemlig også en tur derned..

Anmeld

1. oktober 2010

Diana...

LotteN skriver:

hvad er det for en dårlig undskyldning - vi skal da se hvad prinsesse Nadja skal klædes i når hun kommer til verden

hvor mange penge fik du brugt så?

Desværre alt for lidt ha ha. Ej vi havde taget 1000 med og regnet så til at vi havde taget for omk 800-900 så vi blev enig om at gå op til kasse og så bliv det kun 550 så vi overvejet at gå der ind igen MEN jeg orket ikke den lange kø til kassen igen og så var min ryg ved at stå af så vi holde os bare der men vi fik da alligevel 7 ting for 550 så det da ok. 

Ha ha Jamen jeg må se om jeg ikke får det nået idag så i stresser mig ha ha 

Anmeld

1. oktober 2010

Diana...

Ayasmor skriver:

vi ses dernede.. jeg smutter nemlig også en tur derned..

Ej ØV jeg var der igår  Kunne ellers være hyggelig at se jer igen 

Anmeld

1. oktober 2010

LotteN

Diana... skriver:

Desværre alt for lidt ha ha. Ej vi havde taget 1000 med og regnet så til at vi havde taget for omk 800-900 så vi blev enig om at gå op til kasse og så bliv det kun 550 så vi overvejet at gå der ind igen MEN jeg orket ikke den lange kø til kassen igen og så var min ryg ved at stå af så vi holde os bare der men vi fik da alligevel 7 ting for 550 så det da ok. 

Ha ha Jamen jeg må se om jeg ikke får det nået idag så i stresser mig ha ha 

uha altid dejligt når det bliver billgere end forventet - så går det jo den rigtige vej. Men det var da også mange dele for få penge syens jeg!

Ihh, hvor ville jeg nu også gerne køre en tur ti lårhus, det er godt nok fristende... men hun mangler bare heller ikke rigtig noget tøj - så må hellere sparre de penge for i denne omgang!

Ja, VI VIL SE BILLEDER

Anmeld

1. oktober 2010

Lunae

Super godt lagersalg! Var der også igår eg fik da ellers også lige brugt 1300 kr og kunne sagtens have brugt mere, men jeg måtte begrænse mig

Anmeld

1. oktober 2010

Diana...

LotteN skriver:

uha altid dejligt når det bliver billgere end forventet - så går det jo den rigtige vej. Men det var da også mange dele for få penge syens jeg!

Ihh, hvor ville jeg nu også gerne køre en tur ti lårhus, det er godt nok fristende... men hun mangler bare heller ikke rigtig noget tøj - så må hellere sparre de penge for i denne omgang!

Ja, VI VIL SE BILLEDER

Ihh nu har jeg taget billeder men kan ikke lægge dem ind under dette indlæg MEGET mærkeligt men kan godt under alle andre indlæg :( 

Anmeld

1. oktober 2010

Gyllibik

Ej hvorfor ser jeg frst sådan en tråd så sent. Må hellere skynde mig der ned, og se om i har ladet noget være til mig.

Anmeld

1. oktober 2010

LotteN

Lunae skriver:

Super godt lagersalg! Var der også igår eg fik da ellers også lige brugt 1300 kr og kunne sagtens have brugt mere, men jeg måtte begrænse mig

flash flash - vil se alt det jeg er gået glip af ;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.