Ej sikke leg lagersalg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
30. september 2010

Laulund87

Diana... skriver:

Åhh det var Lucas også lige ved med så så han lige nogen andre børn han kunne tumle med  

Dejligt så mor kunne shoppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Laulund87

Her er mine indkøb

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. september 2010

JVC

Laulund87 skriver:

Her er mine indkøb

Er der tøj for 1600,- der?

Anmeld

30. september 2010

Diana...

Laulund87 skriver:

Her er mine indkøb

Hvad størrelse er det i? Der er meget af det som slet ikke var tilbage da vi var der øv øv. Men nogen af de ting du har købet har vi også. 

Anmeld

30. september 2010

Laulund87

JVC skriver:

Er der tøj for 1600,- der?

Ja det er der. Men den røde pose er et sæt regntøj til 225 kr som er svært at se. Det er ca det halve af butiksprisen.

Anmeld

30. september 2010

Laulund87

Diana... skriver:

Hvad størrelse er det i? Der er meget af det som slet ikke var tilbage da vi var der øv øv. Men nogen af de ting du har købet har vi også. 

Det er mest 80 og lidt 86/92.

Anmeld

30. september 2010

Diana...

Laulund87 skriver:

Det er mest 80 og lidt 86/92.

Nåå ok vi kikket også kun på 56 og 62. Og så 92 til Lucas :) 

Anmeld

30. september 2010

Laulund87

Diana... skriver:

Nåå ok vi kikket også kun på 56 og 62. Og så 92 til Lucas  

Jeg synes faktisk der var meget i alle størrelser, sådan er det ikke altid. Eller vi kunne ikke få huer, de var helt små

Anmeld

30. september 2010

Diana...

Laulund87 skriver:

Jeg synes faktisk der var meget i alle størrelser, sådan er det ikke altid. Eller vi kunne ikke få huer, de var helt små

Jeg synes også det så ud som om der var meget i alle størrelser men i de størrelse vi kikket på lå der rigtig meget MEN det var meget af det samme der var ikke så meget forskelligt men det var også sindsygt som folk kom ud med sorte sækker af tøj og flere poser af tøj mens vi stod i kø så det kan være de ikke lige har kunne nå og fylde op mens vi var der. 

Anmeld

30. september 2010

Laulund87

Diana... skriver:

Jeg synes også det så ud som om der var meget i alle størrelser men i de størrelse vi kikket på lå der rigtig meget MEN det var meget af det samme der var ikke så meget forskelligt men det var også sindsygt som folk kom ud med sorte sækker af tøj og flere poser af tøj mens vi stod i kø så det kan være de ikke lige har kunne nå og fylde op mens vi var der. 

Vi brugte godt nok 1600 kr, men mange havde MEGET mere tøj med ud, så det var nok svært at følge med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.