Ej sikke leg lagersalg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
30. september 2010

Mettemus

Diana... skriver:

Nåå ok vi kikket også kun på 56 og 62. Og så 92 til Lucas  

Jeg var der også i dag og synes lissom dig ikke at der var det helt vilde i str. 50-56-62. Det var meget sommertøj (selvfølgelig), og jeg ville ikke gå større op i str. end 62. Men det var måske også fint nok - så fik jeg ikke brugt så mange penge Havde en drøm om at finde noget fint sengetøj, men det, der var da jeg var der (omkring kl 17-18), var nu ikke noget særligt, så det sprang jeg over.
Overvejer at tage derned igen i morgen, hvor der måske er lidt mere ro på end der var tidligere i dag

Må vi ikke se billeder af dine indkøb også Diana?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Laulund87

Mettemus skriver:

Jeg var der også i dag og synes lissom dig ikke at der var det helt vilde i str. 50-56-62. Det var meget sommertøj (selvfølgelig), og jeg ville ikke gå større op i str. end 62. Men det var måske også fint nok - så fik jeg ikke brugt så mange penge Havde en drøm om at finde noget fint sengetøj, men det, der var da jeg var der (omkring kl 17-18), var nu ikke noget særligt, så det sprang jeg over.
Overvejer at tage derned igen i morgen, hvor der måske er lidt mere ro på end der var tidligere i dag

Må vi ikke se billeder af dine indkøb også Diana?

Ja jeg vil også se Dianas indkøb

Anmeld

30. september 2010

Mettemus

Laulund87 skriver:

Ja det er der. Men den røde pose er et sæt regntøj til 225 kr som er svært at se. Det er ca det halve af butiksprisen.

Ej, du har virkelig også fået mange fine ting! Er helt pjattet med den beige dragt med uglen med briller. Er SÅ ærgerlig over at den ikke findes i en drengeversion...

Anmeld

30. september 2010

Laulund87

Mettemus skriver:

Ej, du har virkelig også fået mange fine ting! Er helt pjattet med den beige dragt med uglen med briller. Er SÅ ærgerlig over at den ikke findes i en drengeversion...

Ja ik? Jeg synes også drengetøjet var lidt vattet og ikke så stort udvalg som pigetøjet Synes nu godt den kunne bruges til en dreng

Anmeld

30. september 2010

bullerbassen

Laulund87 skriver:

Her er mine indkøb

Ej hvor ser det lækkert ud - GID jeg kunne komme afsted

Mon der er varer i weekenden også ?

Anmeld

30. september 2010

Laulund87

bullerbassen skriver:

Ej hvor ser det lækkert ud - GID jeg kunne komme afsted

Mon der er varer i weekenden også ?

Det tror jeg helt sikkert der er. Sidste gang kom jeg om søndagen og der var stadig meget tøj

Anmeld

30. september 2010

bullerbassen

Laulund87 skriver:

Det tror jeg helt sikkert der er. Sidste gang kom jeg om søndagen og der var stadig meget tøj

Hmmmm bliver ski helt fristet af at se dit lækre tøj - men der godt nok lidt langt ( bor jo i det kolde nord )

Aghh måske jeg skulle overveje det  

Anmeld

30. september 2010

Laulund87

bullerbassen skriver:

Hmmmm bliver ski helt fristet af at se dit lækre tøj - men der godt nok lidt langt ( bor jo i det kolde nord )

Aghh måske jeg skulle overveje det  

Hihi Altså priserne er lidt under det halve af butiksprisen så jeg synes KLART det kan svare sig!

F.eks købte jeg et sæt regntøj til 225 kr og normalprisen er 469 kr

Anmeld

30. september 2010

bullerbassen

Laulund87 skriver:

Hihi Altså priserne er lidt under det halve af butiksprisen så jeg synes KLART det kan svare sig!

F.eks købte jeg et sæt regntøj til 225 kr og normalprisen er 469 kr

Scchhhhhh  Har lige købt et par trøjer til bettetrolden, mine første ESL  plejer at sværge til molo, men er ved at være lidt træt at deres print... OG nøjjj det er da skønne .......

Måske jeg skal planlægge en lille tur til Århus lørdag , ville bare være så træls at køre forgæves - Er der mon meget i str 80 og op ?

Anmeld

30. september 2010

Laulund87

bullerbassen skriver:

Scchhhhhh  Har lige købt et par trøjer til bettetrolden, mine første ESL  plejer at sværge til molo, men er ved at være lidt træt at deres print... OG nøjjj det er da skønne .......

Måske jeg skal planlægge en lille tur til Århus lørdag , ville bare være så træls at køre forgæves - Er der mon meget i str 80 og op ?

Så har du jo shoppegenet

Jeg synes der var meget i alle størrelser, dog mest udvalg i pigetøjet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.