Ej sikke leg lagersalg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. september 2010

Diana...

LotteN skriver:

ej hvor dejligt

Hvis jeg nu skulle komme i tanke om noget, du gerne må købe til mig, ville du så gøre det  hvad dag tager du dertil?

Vi regner med at tage der ud torsdag. Og hvis det ikke bliver torsdag kommer vi nok desværre ikke der ud pga fødselsdag. Men ja det kan jeg godt. Men hvor kan man se hvad de har der ude? 

Knus

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

28. september 2010

Diana...

LotteN skriver:

ej hvor dejligt

Hvis jeg nu skulle komme i tanke om noget, du gerne må købe til mig, ville du så gøre det  hvad dag tager du dertil?

Vi regner med at tage der ud torsdag. Og hvis det ikke bliver torsdag kommer vi nok desværre ikke der ud pga fødselsdag. Men ja det kan jeg godt. Men hvor kan man se hvad de har der ude? 

Knus

Anmeld

30. september 2010

Laulund87

Jeg var derude i dag og hold da kæft, siger jeg bare

Der var vild kø og man blev lukket ind i grupper. Folk løb og flåede tøj til sig, satte sig på gulvet og sorterede. Køen til kassen gik gennem hele lokalet. Sådan var det slet ikke sidste gang.

Anmeld

30. september 2010

Sofia

Laulund87 skriver:

Der var vild kø og man blev lukket ind i grupper. Folk løb og flåede tøj til sig, satte sig på gulvet og sorterede. Køen til kassen gik gennem hele lokalet. Sådan var det slet ikke sidste gang.

det lyder helt vildt.. ville have været et smut derned.. men hmm, det kræver vist en del oversku

Anmeld

30. september 2010

Laulund87

Sofia skriver:

det lyder helt vildt.. ville have været et smut derned.. men hmm, det kræver vist en del oversku

Det var virkelig vildt, men det var rigtig meget og de fyldte hele tiden op ude fra lageret. Så tøj var der nok af, brugte i hvert fald 1600 kr

Anmeld

30. september 2010

LotteN

Laulund87 skriver:

Det var virkelig vildt, men det var rigtig meget og de fyldte hele tiden op ude fra lageret. Så tøj var der nok af, brugte i hvert fald 1600 kr

Det kræver da vidst lige en gang flash.... Vil se billeder

Anmeld

30. september 2010

Laulund87

LotteN skriver:

Det kræver da vidst lige en gang flash.... Vil se billeder

Haha jamen så må jeg jo finde poserne frem

Anmeld

30. september 2010

Diana...

Laulund87 skriver:

Ja vi var også der ude idag det var sindsygt Men vi fik nogen gode ting dog var der næsten ingen heldragter tilbage i den størrelse vi ville have det var rigtig øv da det var det jeg faktisk kom efter hi hi. 

Men Lucas synes det var skide skægt og underholde flere damer med at putte i kasser og i deres poser 

Anmeld

30. september 2010

Laulund87

Diana... skriver:

Ja vi var også der ude idag det var sindsygt Men vi fik nogen gode ting dog var der næsten ingen heldragter tilbage i den størrelse vi ville have det var rigtig øv da det var det jeg faktisk kom efter hi hi. 

Men Lucas synes det var skide skægt og underholde flere damer med at putte i kasser og i deres poser 

Maria charmede også for vildt og især ved kassen Hun blev dog utålmodig af at stå i kø så længe

Jeg ville gerne have haft nogle kortærmede bodyer, men det var der ikke..øv.

Anmeld

30. september 2010

Diana...

Laulund87 skriver:

Maria charmede også for vildt og især ved kassen Hun blev dog utålmodig af at stå i kø så længe

Jeg ville gerne have haft nogle kortærmede bodyer, men det var der ikke..øv.

Åhh det var Lucas også lige ved med så så han lige nogen andre børn han kunne tumle med :) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.