Gastrisk bypass

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

B&J

propogberta skriver:

Nej luften er væk allerede næste dag men det er bare med at komme ud af sengen og ud og gå. det er simpelthen det eneste der hjælper !

Uhh jeg kan ikke huske det med at løfte...mener det var efter 14 dage men du må ik lige hænge mig op på det

Men selv med de bivirkninger der kan være har jeg ALDRIG fortrudt. Heller ikke når man ligger med dumping og tror man er døden nær !

det lyder bare så dejligt ville ønske det var mig og ønsker det bliver mig især for min krop og min fremtidsskyld og min familie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Mor-til-asta-09

propogberta skriver:

Tak ska du ha

Ja jeg lå på 125kg og nu ligger jeg omkring 70kg +/- et par kg. Men min vægt er 100% stabil i det leje! Jeg gør også en indsats for at holde den der for jeg elsker mit nye jeg

Kan jeg virkelig godt forstå at du gør.. du er godtnok også flot... Du kan være så stolt af dig selv

Anmeld

28. september 2010

propogberta

forældre-til-Asta skriver:

Kan jeg virkelig godt forstå at du gør.. du er godtnok også flot... Du kan være så stolt af dig selv

Tak for det

Anmeld

28. september 2010

propogberta

B&J skriver:

det lyder bare så dejligt ville ønske det var mig og ønsker det bliver mig især for min krop og min fremtidsskyld og min familie

jamen hvis du opfylder betingelserne så sku der vel heller ikke være noget i vejen  for at det er dig om et par år .

Det er også super fedt at være en aktiv mor der kan holde til alt det man gerne vil

Så glæd dig...jeg håber det lykkedes for dig

Anmeld

28. september 2010

B&J

propogberta skriver:

jamen hvis du opfylder betingelserne så sku der vel heller ikke være noget i vejen  for at det er dig om et par år .

Det er også super fedt at være en aktiv mor der kan holde til alt det man gerne vil

Så glæd dig...jeg håber det lykkedes for dig

mange tak... nemlig vil også gerne kunne klare et fuldtidsjob også bagefter være glad og super duper for i min praktik arbejde jeg 5 timer og var så træt da jeg kom hjem og det er ikke sjov

Anmeld

28. september 2010

Dot D

propogberta skriver:

Hej

Jeg fik selv en GB for 2 år siden og for 1 år siden fik jeg fjernet hud på maven og 3 mdr. efter den operation fik jeg lavet bryster(dem har jeg selv betalt). Så jeg har været hele turen igennem. Jeg har tabt 55kg. Jeg smed stortset det hele på det første halve år så derfor var jeg også så heldig at ku få lavet de andre operationer rigtig hurtigt.

Det har været den bedste beslutning jeg nogensinde har taget!!!! Man skal være indstillet på at det er hjælp til selvhjælp. Man får en kæmpe hjælp til vægttabet med det kræver stadig en stor indsats at tabe alt det man vil og også at holde vægten !

Jeg smider lige et par enkelte billeder og ellers er du velkommen til at skrive hvis der er mere du vil vide

Hold da op du er flot og hvor er det sjovt, som, man kan have en forestilling om, hvordan en anden ser ud, og det så er helt anderledes. Det  var ikke sådan jeg havde set dig for mit indre øje, hi hi hi

Anmeld

28. september 2010

propogberta

Dot D skriver:

Hold da op du er flot og hvor er det sjovt, som, man kan have en forestilling om, hvordan en anden ser ud, og det så er helt anderledes. Det  var ikke sådan jeg havde set dig for mit indre øje, hi hi hi

He he tak....ja der kan tit være meget stor forskel og det er egentligt sjovt at man tit sætter ansigt på personer man ikke har set

Anmeld

29. september 2010

BabyMus

B&J skriver:

har lige læst det og hold op en vej frem men ej jeg elsker det over alt på jorden... og elsker den måde han skriver på så smiler man helt vildt

Dejligt at høre. (:

Vil da sige videre til ham, at andre kan bruge det han har skrevet. (:

Anmeld

29. september 2010

BabyMus

propogberta skriver:

Hej

Jeg fik selv en GB for 2 år siden og for 1 år siden fik jeg fjernet hud på maven og 3 mdr. efter den operation fik jeg lavet bryster(dem har jeg selv betalt). Så jeg har været hele turen igennem. Jeg har tabt 55kg. Jeg smed stortset det hele på det første halve år så derfor var jeg også så heldig at ku få lavet de andre operationer rigtig hurtigt.

Det har været den bedste beslutning jeg nogensinde har taget!!!! Man skal være indstillet på at det er hjælp til selvhjælp. Man får en kæmpe hjælp til vægttabet med det kræver stadig en stor indsats at tabe alt det man vil og også at holde vægten !

Jeg smider lige et par enkelte billeder og ellers er du velkommen til at skrive hvis der er mere du vil vide

Hold nu helt op da! Sikke en forskel! Det ligner jo næsten slet ikke dig fra det ene billede til det andet. Også med nyt hår og det hele. Du er virkelig flot, det må jeg sige. (:

Anmeld

29. september 2010

B&J

BabyMus skriver:

Dejligt at høre. (:

Vil da sige videre til ham, at andre kan bruge det han har skrevet. (:

Det syntes jeg du skal for det var noget man kunne bruge til noget og var vildt glad over hvor hurtig han gik og kom ud af huset og handlede ved hjælp osv det var dejligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.