Gastrisk bypass

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

B&J

Pia. skriver:

Ja det er så dejligt... - Her skal også fjernes en masse løs hud når en del kilo'er mere er tabt...

Han er en super charmerende mand den dag i dag selvom han er stor og vejer alt for meget - men han har humor, er altid glad og virkelig sød ved alle han kender... så når han kommer ned og bliver normal vægtig så får han også det normale liv han drømmer om... - det er jeg sikker på...

Jeg ønsker ham i hvert fald det bedste ....

Det kan jeg godt forstå ja det er helt vildt når man sider mange kilo så bliver man en helt anden person

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

BabyMus

B&J skriver:

Hej alle sammen...

Jeg sidder og er godt nervøs på torsdag skal jeg snakke med min læge om en gastrisk bypass og i håb om han vil hjælpe mig, for jeg kan desværre ikke selv jeg har prøvet så længe nu og hvis det bliver ved må jeg nok ligge ind 20-30år af mit liv desværre

jeg vil høre om der er nogle der vil fortælle lidt om det eller kender nogle der har prøvet det

Mange krammer her fra

Min far fik lavet en i november sidste år. Han er utrolig glad for det og der er en verden til forskel når man ser før og efter billeder af ham. Jeg har aldrig rigtig tænkt over hvor tyk han var, men når man ser billeder fra "gamle dage" nu, så tænker man bare WOW! Det er virkelig vildt. Min far er utrolig glad for det og han ville ønske han havde gjort det for 10 år siden, men dengang var der jo ikke rigtig så meget om det. Min far er 51 nu og han siger det er noget af det bedste der er sket i hans liv.

Han har lavet en blog om forløbet før, under og efter sin operation. Den vil jeg gerne skrive til dig hvis du har lyst til at læse. Har dog ikke linket her, men kan skrive det senere når jeg er kommet hjem til min egen comp.

Rigtig meget held og lykke med det. (:

Anmeld

28. september 2010

B&J

BabyMus skriver:

Min far fik lavet en i november sidste år. Han er utrolig glad for det og der er en verden til forskel når man ser før og efter billeder af ham. Jeg har aldrig rigtig tænkt over hvor tyk han var, men når man ser billeder fra "gamle dage" nu, så tænker man bare WOW! Det er virkelig vildt. Min far er utrolig glad for det og han ville ønske han havde gjort det for 10 år siden, men dengang var der jo ikke rigtig så meget om det. Min far er 51 nu og han siger det er noget af det bedste der er sket i hans liv.

Han har lavet en blog om forløbet før, under og efter sin operation. Den vil jeg gerne skrive til dig hvis du har lyst til at læse. Har dog ikke linket her, men kan skrive det senere når jeg er kommet hjem til min egen comp.

Rigtig meget held og lykke med det. (:

ja det vil jeg rigtigt gerne og kryder så meget finger for mig selv for tænk bare af være 20-40kg mindre eller mere

Anmeld

28. september 2010

Missi

Jeg har fået en operation den 6/8 2009, og det er simpelhen det bedste jeg nogensinde har gjord for mig selv

Jeg vejede 155 kg og var på randen til at dø af det (lægens ord)

inden jeg blev gravid, opnårde jeg et vægttab på 80 kg, og det tog ca 10 mrd..

Kan godt sige dig det har været en omvældning der vil en ting og har været rigtig svært at følge med...

Jeg er så glad for mit nye liv

Skriv endelig en pb hvis du vil vide mere har hjulpet rigtig mange igang med det her ss

kram

PS: sætter lige et billede ind af min forandring, fra jeg var størst og så lige inden jeg fandt ud af at jeg var gravid

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. september 2010

B&J

Missi skriver:

Jeg har fået en operation den 6/8 2009, og det er simpelhen det bedste jeg nogensinde har gjord for mig selv

Kan godt sige dig det har været en omvældning der vil en ting og har været rigtig svært at følge med...

Skriv endelig en pb hvis du vil vide mere har hjulpet rigtig mange igang med det her ss

kram

PS: sætter lige et billede ind af min forandring, fra jeg var størst og så lige inden jeg fandt ud af at jeg var gravid

Du er blevet en smuk smuk kvinde det er helt vildt sikke en forandring

Anmeld

28. september 2010

BabyMus

Missi skriver:

kram

Super godt gået!

Anmeld

28. september 2010

BabyMus

B&J skriver:

ja det vil jeg rigtigt gerne og kryder så meget finger for mig selv for tænk bare af være 20-40kg mindre eller mere

Her er link til min fars blog.

http://minoperationden11-11-2009.blogspot.com/

Han har ikke rigtig skrevet noget siden foråret, da han ikke rigtig synes der skete så meget mere, ande end at han tabte sig. Men du kan jo læse hvis du har lyst. (:

Endnu engang Held & Lykke. (:

Anmeld

28. september 2010

Mor-til-asta-09

B&J skriver:

Hej alle sammen...

Jeg sidder og er godt nervøs på torsdag skal jeg snakke med min læge om en gastrisk bypass og i håb om han vil hjælpe mig, for jeg kan desværre ikke selv jeg har prøvet så længe nu og hvis det bliver ved må jeg nok ligge ind 20-30år af mit liv desværre

jeg vil høre om der er nogle der vil fortælle lidt om det eller kender nogle der har prøvet det

Mange krammer her fra

Har selv overvejet det meget.. Men man skal "desværre" have en BMI over 40 før det er gratis at få lavet..

Anmeld

28. september 2010

B&J

forældre-til-Asta skriver:

Har selv overvejet det meget.. Men man skal "desværre" have en BMI over 40 før det er gratis at få lavet..

ja det skal man og det er min desværre

Anmeld

28. september 2010

Mor-til-asta-09

B&J skriver:

ja det skal man og det er min desværre

synes da bestemt ikke du ser stor ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.