Gastrisk bypass

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.149 visninger
39 svar
0 synes godt om
28. september 2010

B&J

Hej alle sammen...

Jeg sidder og er godt nervøs på torsdag skal jeg snakke med min læge om en gastrisk bypass og i håb om han vil hjælpe mig, for jeg kan desværre ikke selv jeg har prøvet så længe nu og hvis det bliver ved må jeg nok ligge ind 20-30år af mit liv desværre

jeg vil høre om der er nogle der vil fortælle lidt om det eller kender nogle der har prøvet det

Mange krammer her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

ekzunz

Min kusine har prøvet det, men jeg ved desværre ikke så meget om det. Hun tabte sig rigtigt meget og ser super ud idag

Anmeld

28. september 2010

B&J

Znuzke skriver:

Min kusine har prøvet det, men jeg ved desværre ikke så meget om det. Hun tabte sig rigtigt meget og ser super ud idag

mit mål er også komme ned på en helt alm vægt, ved mange ikke forstår det men det er bare svært og har været så ked af det i mange år for har altid følt mig som en tynd pige inden i og det er jeg ikke og er så glad for det kunne hjælpe din kusine

Anmeld

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

min bedste veninde fik det lavet på min opfordring

Anmeld

28. september 2010

aarhusmor

Jeg kender rigtigt mange der har fået det lavet. Alle netvenner og så en kusine. De taber sig alle og er alle glade for beslutningen.
Jeg overvejede det selv engang, men har tabt mig pænt meget ved kostomlægning. Da jeg skulle til dengang, sagde jeg nej. Når de først skærer i en, så kan det gå galt.

Anmeld

28. september 2010

B&J

Caroline86 skriver:

min bedste veninde fik det lavet på min opfordring

ej hvor godt du er vist en super veninde

Anmeld

28. september 2010

Pia.

Jeg har en rigtig god ven der lige har fået fortaget denne operation for en 5-6 uger siden ... Han er en meget stor mand på over 200 kilo (eller han var)  Det er gået så godt - han er så glad for sit valg og selve operationen gik så fint, det er noget med de har fjernet noget af det rør der går ned til mavesækken (den muskel kan nemlig ikke udvides igen, som mavesækken kan - mener jeg)

Han valgte lige op til operationen at begynde at leve sundt og allerede nu her har han tabt 40 kilo... hans kost er jo så meget minimal lige pt.

Jeg må indrømme at jeg desværre ikke ved så meget omkring det ellers, ville bare fortælle dig at jeg kendte en der havde fået det gjort ... og at han er så lykkelig for sin beslutning og at alt forløb godt...

Held og lykke med det hele håber det hele går som det skal hos lægen.

Knus fra Pia.

Anmeld

28. september 2010

B&J

Pia. skriver:

Jeg har en rigtig god ven der lige har fået fortaget denne operation for en 5-6 uger siden ... Han er en meget stor mand på over 200 kilo (eller han var)  Det er gået så godt - han er så glad for sit valg og selve operationen gik så fint, det er noget med de har fjernet noget af det rør der går ned til mavesækken (den muskel kan nemlig ikke udvides igen, som mavesækken kan - mener jeg)

Han valgte lige op til operationen at begynde at leve sundt og allerede nu her har han tabt 40 kilo... hans kost er jo så meget minimal lige pt.

Jeg må indrømme at jeg desværre ikke ved så meget omkring det ellers, ville bare fortælle dig at jeg kendte en der havde fået det gjort ... og at han er så lykkelig for sin beslutning og at alt forløb godt...

Held og lykke med det hele håber det hele går som det skal hos lægen.

Knus fra Pia.

Ej hvor er det bare fedt af høre og især folk der vejer 200 eller over vi har selv en ven der vede 200 og fik den taget for 1år siden og han har smit 90kg det er så vildt og når han ryger ned på 90kg vil de fjerne alt det løse skind der kommer han er bare blevet en super smuk mand den dag i dag

og mange tak

Anmeld

28. september 2010

Pia.

B&J skriver:

Ej hvor er det bare fedt af høre og især folk der vejer 200 eller over vi har selv en ven der vede 200 og fik den taget for 1år siden og han har smit 90kg det er så vildt og når han ryger ned på 90kg vil de fjerne alt det løse skind der kommer han er bare blevet en super smuk mand den dag i dag

og mange tak

Ja det er så dejligt... - Her skal også fjernes en masse løs hud når en del kilo'er mere er tabt...

Han er en super charmerende mand den dag i dag selvom han er stor og vejer alt for meget - men han har humor, er altid glad og virkelig sød ved alle han kender... så når han kommer ned og bliver normal vægtig så får han også det normale liv han drømmer om... - det er jeg sikker på...

Jeg ønsker ham i hvert fald det bedste ....

Anmeld

28. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
B&J skriver:

ej hvor godt du er vist en super veninde

tak!

Jeg bekymrer mig i hvert fald meget om hende! Og hun kendte ikke til operationen, så jeg tænkte at jeg da måtte informere hende om at det kan lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.