Gastrisk bypass

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

B&J

forældre-til-Asta skriver:

synes da bestemt ikke du ser stor ud...

jamen det er jeg desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

B&J

BabyMus skriver:

Her er link til min fars blog.

http://minoperationden11-11-2009.blogspot.com/

Han har ikke rigtig skrevet noget siden foråret, da han ikke rigtig synes der skete så meget mere, ande end at han tabte sig. Men du kan jo læse hvis du har lyst. (:

Endnu engang Held & Lykke. (:

har lige læst det og hold op en vej frem men ej jeg elsker det over alt på jorden... og elsker den måde han skriver på så smiler man helt vildt

Anmeld

28. september 2010

propogberta

B&J skriver:

Hej alle sammen...

Jeg sidder og er godt nervøs på torsdag skal jeg snakke med min læge om en gastrisk bypass og i håb om han vil hjælpe mig, for jeg kan desværre ikke selv jeg har prøvet så længe nu og hvis det bliver ved må jeg nok ligge ind 20-30år af mit liv desværre

jeg vil høre om der er nogle der vil fortælle lidt om det eller kender nogle der har prøvet det

Mange krammer her fra

Hej

Jeg fik selv en GB for 2 år siden og for 1 år siden fik jeg fjernet hud på maven og 3 mdr. efter den operation fik jeg lavet bryster(dem har jeg selv betalt). Så jeg har været hele turen igennem. Jeg har tabt 55kg. Jeg smed stortset det hele på det første halve år så derfor var jeg også så heldig at ku få lavet de andre operationer rigtig hurtigt.

Det har været den bedste beslutning jeg nogensinde har taget!!!! Man skal være indstillet på at det er hjælp til selvhjælp. Man får en kæmpe hjælp til vægttabet med det kræver stadig en stor indsats at tabe alt det man vil og også at holde vægten !

Jeg smider lige et par enkelte billeder og ellers er du velkommen til at skrive hvis der er mere du vil vide

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. september 2010

B&J

propogberta skriver:

Hej

Jeg fik selv en GB for 2 år siden og for 1 år siden fik jeg fjernet hud på maven og 3 mdr. efter den operation fik jeg lavet bryster(dem har jeg selv betalt). Så jeg har været hele turen igennem. Jeg har tabt 55kg. Jeg smed stortset det hele på det første halve år så derfor var jeg også så heldig at ku få lavet de andre operationer rigtig hurtigt.

Det har været den bedste beslutning jeg nogensinde har taget!!!! Man skal være indstillet på at det er hjælp til selvhjælp. Man får en kæmpe hjælp til vægttabet med det kræver stadig en stor indsats at tabe alt det man vil og også at holde vægten !

Jeg smider lige et par enkelte billeder og ellers er du velkommen til at skrive hvis der er mere du vil vide

HOLD NU OP HVOR ER DU BLEVET LÆKKER

super flot

jeg er helt 110% indstillet også fordi jeg ved jeg vejer alt alt alt for meget men nok mere om jeg kan klare det hele men min mor vil hjælpe med min søn når min kæreste er på arbejde måske skulle jeg bare slå hjernen fra og ønsk min læge siger ja

Anmeld

28. september 2010

Mor-til-asta-09

propogberta skriver:

Hej

Hold da helt op hvor er du blevet flot... Ville give en million for det loook.. PIFT PIFT

Må man spørge om din startvægt og slutvægt?

Anmeld

28. september 2010

propogberta

B&J skriver:

HOLD NU OP HVOR ER DU BLEVET LÆKKER

super flot

jeg er helt 110% indstillet også fordi jeg ved jeg vejer alt alt alt for meget men nok mere om jeg kan klare det hele men min mor vil hjælpe med min søn når min kæreste er på arbejde måske skulle jeg bare slå hjernen fra og ønsk min læge siger ja

Tak ska du ha

Jeg vil sige at selve operationen er ikke noget at regne. Jeg havde møgondt det første døgn pga luft i kroppen (man blir pumpet op med luft under operationen) men jeg ku heller ikke tåle den morfin jeg skulle ha haft så jeg måtte klare mig på panodil !

Efter en 4 dage syns jeg man var okay klar igen

Anmeld

28. september 2010

propogberta

forældre-til-Asta skriver:

Hold da helt op hvor er du blevet flot... Ville give en million for det loook.. PIFT PIFT

Må man spørge om din startvægt og slutvægt?

Tak ska du ha

Ja jeg lå på 125kg og nu ligger jeg omkring 70kg +/- et par kg. Men min vægt er 100% stabil i det leje! Jeg gør også en indsats for at holde den der for jeg elsker mit nye jeg

Anmeld

28. september 2010

Svei

propogberta skriver:

Hej

Ja...heldigt du var så stor...jeg måtte betale selv og synes jeg er lidt skævt..men tabte også kun 30 kg og uden operation...

Anmeld

28. september 2010

B&J

propogberta skriver:

Tak ska du ha

Jeg vil sige at selve operationen er ikke noget at regne. Jeg havde møgondt det første døgn pga luft i kroppen (man blir pumpet op med luft under operationen) men jeg ku heller ikke tåle den morfin jeg skulle ha haft så jeg måtte klare mig på panodil !

Efter en 4 dage syns jeg man var okay klar igen

ja har læst den bliver pumpet op fuld af luft lyder ikke særlig dejligt og slet ikke sjovt men efter 4dage lyder ikke så slemt men hvornår må man endelig lyfte alm

Anmeld

28. september 2010

propogberta

B&J skriver:

ja har læst den bliver pumpet op fuld af luft lyder ikke særlig dejligt og slet ikke sjovt men efter 4dage lyder ikke så slemt men hvornår må man endelig lyfte alm

Nej luften er væk allerede næste dag men det er bare med at komme ud af sengen og ud og gå. det er simpelthen det eneste der hjælper !

Uhh jeg kan ikke huske det med at løfte...mener det var efter 14 dage men du må ik lige hænge mig op på det

Men selv med de bivirkninger der kan være har jeg ALDRIG fortrudt. Heller ikke når man ligger med dumping og tror man er døden nær !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.