B&J skriver:
Hej alle sammen...
Jeg sidder og er godt nervøs på torsdag skal jeg snakke med min læge om en gastrisk bypass og i håb om han vil hjælpe mig, for jeg kan desværre ikke selv jeg har prøvet så længe nu og hvis det bliver ved må jeg nok ligge ind 20-30år af mit liv desværre
jeg vil høre om der er nogle der vil fortælle lidt om det eller kender nogle der har prøvet det
Mange krammer her fra
Hej
Jeg fik selv en GB for 2 år siden og for 1 år siden fik jeg fjernet hud på maven og 3 mdr. efter den operation fik jeg lavet bryster(dem har jeg selv betalt). Så jeg har været hele turen igennem. Jeg har tabt 55kg. Jeg smed stortset det hele på det første halve år så derfor var jeg også så heldig at ku få lavet de andre operationer rigtig hurtigt.
Det har været den bedste beslutning jeg nogensinde har taget!!!! Man skal være indstillet på at det er hjælp til selvhjælp. Man får en kæmpe hjælp til vægttabet med det kræver stadig en stor indsats at tabe alt det man vil og også at holde vægten
!
Jeg smider lige et par enkelte billeder og ellers er du velkommen til at skrive hvis der er mere du vil vide
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld