39+0....Er den ikke faldet godt ned nu??? ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

misslea

PeruBaby skriver:

He, he, he... telefonpæl... Kunne ikke lade være med at grine

Du er smuk som altid

Hihihi.... ja TELEFONPÆL.....!!! Sådan føles det virkelig... avs avs!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

kres87

misslea skriver:

Jamen så har du da også ku 1 uge tilbage... ligesom mig

Jeg har nemlig termin d. 4. okt. også

Ej hvor sjovt, jeg går her og bliver lidt utålmodig, og tror bare de mindste plukveer og og jag nu det snart, men nej, så nu har jeg sat forventningen ned og vil regne med jeg går 14 dage over tid, bare for ikke blive alt for raskløs..

men men men de må gerne snart  KOMME UDDDD NU begge to.  

sender dig lige en masse VE-STØV

held og lykke med det hele. 

Anmeld

30. september 2010

misslea

kres87 skriver:

Ej hvor sjovt, jeg går her og bliver lidt utålmodig, og tror bare de mindste plukveer og og jag nu det snart, men nej, så nu har jeg sat forventningen ned og vil regne med jeg går 14 dage over tid, bare for ikke blive alt for raskløs..

men men men de må gerne snart  KOMME UDDDD NU begge to.  

sender dig lige en masse VE-STØV

held og lykke med det hele. 

Uuhh jeg må indrømme, at jeg er MEGET utålmodig nu!!! Tror det hænger sammen med, at jeg var tæt på at føde 33+6, og siden hen har kæmpet for at holde lillepigen i maven! Jeg fik at vide dengang, at jeg kunne føde når som helst, og jeg skulle være rigtig glad, hvis jeg kunne holde helt på hende til 37+0!!!

Derfor har jeg lgesom gået i såååå mange uger og tænkt, at jeg kan blive mor IDAG!!!! Og der sker bare intet nu... øøøvvv!!!

Men ja - der er intet at gøre ved det... lige pludselig, så er vores små guldklumper i vores arme, og så glemmer vi hurtigt alt om den lange ventetid.. heheh

fra Lea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.