39+0....Er den ikke faldet godt ned nu??? ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

misslea

morethanperfect skriver:

Håber snart bebse kommer ud ..

Du er så utrolig smuk , og jo den er sunket ... 

Ve støv sendes afsted til dig i en fart  

Iiiiihhh hvor godt, at jeg ikke er den eneste, der kanse, at den er sunket

Og 1000 tak for de søde ord... det er altid dejligt

fra Lea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

mor-til-vanessa

rigtig smuk.

synes også det der ud som om den er sunket

Anmeld

27. september 2010

misslea

twinboys skriver:

Jo den er da... sikke flot gravid...

Majbritt

FEDT FEDT FEDT..... heheh

fra Lea

Anmeld

27. september 2010

merichs

misslea skriver:

Hej alle...

Wuuhuuueee.... 1 lille bitte mikroslopisk uge til termin, og vi er bare SÅÅÅÅ mega klar til at få vores lille øjesten i armene!!!

Jeg er rigtig plaget af smerter i lænd, lyske og mellem benene!!! Det føles stadig som, jeg har fået en stor tyk telefonpæl stukket op i skridtet, og hvis nogle skulle være i tvivl, så er det bare ikke den fedeste følelse i verden....

Det er så vildt at tænke på, at den søde ventetid snart er forbi, og at vi lige om snart rent faktisk er forældre... gisp!!!

Vores lille prinsesse pige har det tilsyneladende strålende derinde... hun vælter rundt, strækker benene helt oppe i lunger og ribben på mig, har hikke ret ofte og husker os hele tiden på, at hun er en lille fis med ordentlig meget gang i... sååå skønt

Min mand Martin er lokomotivfører, hvilket betyder, at han når han er på arbejde og kører s-togslinjerne, så kan jeg få svært ved at komme i kontakt med ham...! Så han har faktisk en STOR smule stress over det...!!! Han største frygt er jo, at vupti.... så føder jeg mens han er på arbejde, og han bliver snydt for hele cirkusset!!! Meeeeen jeg har forsøgt at forklare ham, at man jo ofte lige får et par signaler inden "The grand Finale"... heheh!!! Heldigvis kan jeg kontakte hans områdeleder på Hovedbanegården, som så kan kalde Martin over deres interne anlæg, og på den måde, kan han hurtigt få en afløser og komme hjem til lillemor

Nårh.... men her er altså 2 stk. billeder af maven 39+0 - ser det ikke ud til, at den sidder længere nede nu end tidligere...???

Lillepigen har jo stået heeeelt nede i bækkenet klar til at blive født, siden jeg var 34+1, og i flere uger måtte jeg kæmpe for at holde på hende....!!! Nu er hun til gengæld ikke til at drive ud... heheh!!! Meeen syn's nu alligevel at maven er faldet lidt ned...!!

Vægten siger nu + 7½-8 kg.

Hav en deeejlig dag allesammen

fra Lea - som snart skal være MOR!!!

Stadig smuk gravid. Og ih hvor er du heldig at den er sunket. Synes overhovedet ikke min er noget der minder om at være sunket  Men sender da lige en ordentlig gang ve-støv i din retning

Marlene (som jo egentlig er kollega til din mand, er togfører ved DSB)

Anmeld

27. september 2010

misslea

merichs skriver:

Stadig smuk gravid. Og ih hvor er du heldig at den er sunket. Synes overhovedet ikke min er noget der minder om at være sunket  Men sender da lige en ordentlig gang ve-støv i din retning

Marlene (som jo egentlig er kollega til din mand, er togfører ved DSB)

Jeg synes min mave er sunket fra den ene dag til den anden...!! Synes nemlig ikke, at jeg kunne se det i går aftes, da jeg gik i seng... så måske det også kommer lige pludselig for dig.....

Ej hvor morsomt...!!! Martin blev først færdiguddannet her i august, så det er stadig lidt nyt for ham - men han er SÅ glad for det

fra Lea

Anmeld

27. september 2010

Nadia&Daniel

Masser af kærlig ve-støv afsted til dig  Glæder os til masser af billeder og FB

Anmeld

27. september 2010

misslea

Nadia&Daniel skriver:

Masser af kærlig ve-støv afsted til dig  Glæder os til masser af billeder og FB

Uuuhh ja - håber også, at jeg snart kan bytte mavebillederne ud med FB og billede-spam... heheh  

Anmeld

27. september 2010

Nadia&Daniel

misslea skriver:

Uuuhh ja - håber også, at jeg snart kan bytte mavebillederne ud med FB og billede-spam... heheh  

Ihhh - bliver så utålmodige når jeg ser tøserne's lækre billeder herinde af der små guldklumpen... Men men men, må vente i små 5 uger endnu... Men hold op hvor kommer det "bare" tættere og tættere på...

Men glæder mig til en overskift (fra dig af) lidt a la denne: så har jeg født

Anmeld

27. september 2010

misslea

Nadia&Daniel skriver:

Ihhh - bliver så utålmodige når jeg ser tøserne's lækre billeder herinde af der små guldklumpen... Men men men, må vente i små 5 uger endnu... Men hold op hvor kommer det "bare" tættere og tættere på...

Men glæder mig til en overskift (fra dig af) lidt a la denne: så har jeg født

Ja det kan jeg virkelig godt forstå!!!! De sidste uger er de længste synes jeg!!!

Jeg er også blevet ekstra utålmodig, da de første i vores oktober 2010 gruppe begyndte at føde....!!! iiihh jeg vil også, heheh

Anmeld

27. september 2010

Louisesam

Hvor er din mave blevet fin!! Og jo, den hænger en smule efterhånden da  Så kommer hun snart ud! Synes det er vildt, at hun ikke er kommet ud endnu, alt det du har været igennem taget i betragtning - når nu hun har været klar så længe!  Men hold da op, kan godt forstå du glæder dig nu!

Håber det sker meget snart og at du får en rigtig god og nem fødsel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.