39+0....Er den ikke faldet godt ned nu??? ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

misslea

Louisesam skriver:

Hvor er din mave blevet fin!! Og jo, den hænger en smule efterhånden da  Så kommer hun snart ud! Synes det er vildt, at hun ikke er kommet ud endnu, alt det du har været igennem taget i betragtning - når nu hun har været klar så længe!  Men hold da op, kan godt forstå du glæder dig nu!

Håber det sker meget snart og at du får en rigtig god og nem fødsel!

J er det ikke vildt Louise???

HVerken læger eller jordemødre forstår heller ikke, at jeg ikke har født....!!! Jeg mangler kun lidt veer, så kommer hun...!!! Er åbnet ca. 2 cm, og der er stort set ingen livmoderhals tilbage, så det er da helt utroligt, at hun stadig er derinde...

Men ja - vi tager en dag ad gangen, og håber at der snart kommer en lille babypige ud til os

Håber ellers, at alt er dejligt hos dig og din lille familie....

fra Lea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Louisesam

misslea skriver:

J er det ikke vildt Louise???

HVerken læger eller jordemødre forstår heller ikke, at jeg ikke har født....!!! Jeg mangler kun lidt veer, så kommer hun...!!! Er åbnet ca. 2 cm, og der er stort set ingen livmoderhals tilbage, så det er da helt utroligt, at hun stadig er derinde...

Men ja - vi tager en dag ad gangen, og håber at der snart kommer en lille babypige ud til os

Håber ellers, at alt er dejligt hos dig og din lille familie....

fra Lea

Jo det er da ret mærkeligt! Og når man så ser på min lille, som ingen tegn have gjort på at komme ud, og som bare lige pludselig kom dumpende!!  Det er vildt sådan en forskel der kan være...

Men det kan jo ske når som helst så - rigtig spændende

Her går det rigtig godt med vores lille Mikas. Han er 13 dage gammel i dag og en rigtig lille charmetrold! Han klarer alting så fint og er en ret nem lille en! Det er fantastisk at være blevet mor og at det hele bare går så godt! Nu vil jeg også bare gerne have den lejlighed!!! Vi bor jo hos min svigermor - skal flytte på fredag. Og SÅ skal vi bare bygge rede!! Lidt sent godt nok!

HELD & LYKKE!!! 

Anmeld

27. september 2010

marhemor

Smukke, smukke, smukke gravide kvinde

Sender også lige lidt VE-støv afsted til dig, så den lille Vilma kan komme ud til hendes stolte forældre!

Glæder mig også meget til at høre hvornår og hvordan det hele går, håber på en fantastisk fødsel til jer!!

Maria (36+4)

Anmeld

27. september 2010

misslea

Louisesam skriver:

Jo det er da ret mærkeligt! Og når man så ser på min lille, som ingen tegn have gjort på at komme ud, og som bare lige pludselig kom dumpende!!  Det er vildt sådan en forskel der kan være...

Men det kan jo ske når som helst så - rigtig spændende

Her går det rigtig godt med vores lille Mikas. Han er 13 dage gammel i dag og en rigtig lille charmetrold! Han klarer alting så fint og er en ret nem lille en! Det er fantastisk at være blevet mor og at det hele bare går så godt! Nu vil jeg også bare gerne have den lejlighed!!! Vi bor jo hos min svigermor - skal flytte på fredag. Og SÅ skal vi bare bygge rede!! Lidt sent godt nok!

HELD & LYKKE!!! 

Iiihh hvor er det dejligt at høre, at I har haft en god start med jeres lille babyfyr  Det håber jeg også, at vi får

Uuhh det blir da super dejligt at få jeres egen lejlighed, så I rigtig kan komme på plads!!!

Ja - det er virkelig forskelligt, hvordan tingene de udvikler sig!!! Jeg havde jo heller ingen tegn på noget som helst der 33+6, da det var tæt på at blive til fødsel for alvor.... - havde ikke haft en eneste plukve gennem graviditeten eller noget som helst andet, der kunne tyde på fødsel....!!! Nu synes jeg til gegæld alle tegn er der, men ingen baby på vej... hmm... typisk!!

Men heldigvis ved vi jo, at der ikke går lang tid, så er hun her pludselig

Anmeld

27. september 2010

2babygirls

misslea skriver:

Hej alle...

Wuuhuuueee.... 1 lille bitte mikroslopisk uge til termin, og vi er bare SÅÅÅÅ mega klar til at få vores lille øjesten i armene!!!

Jeg er rigtig plaget af smerter i lænd, lyske og mellem benene!!! Det føles stadig som, jeg har fået en stor tyk telefonpæl stukket op i skridtet, og hvis nogle skulle være i tvivl, så er det bare ikke den fedeste følelse i verden....

Det er så vildt at tænke på, at den søde ventetid snart er forbi, og at vi lige om snart rent faktisk er forældre... gisp!!!

Vores lille prinsesse pige har det tilsyneladende strålende derinde... hun vælter rundt, strækker benene helt oppe i lunger og ribben på mig, har hikke ret ofte og husker os hele tiden på, at hun er en lille fis med ordentlig meget gang i... sååå skønt

Min mand Martin er lokomotivfører, hvilket betyder, at han når han er på arbejde og kører s-togslinjerne, så kan jeg få svært ved at komme i kontakt med ham...! Så han har faktisk en STOR smule stress over det...!!! Han største frygt er jo, at vupti.... så føder jeg mens han er på arbejde, og han bliver snydt for hele cirkusset!!! Meeeeen jeg har forsøgt at forklare ham, at man jo ofte lige får et par signaler inden "The grand Finale"... heheh!!! Heldigvis kan jeg kontakte hans områdeleder på Hovedbanegården, som så kan kalde Martin over deres interne anlæg, og på den måde, kan han hurtigt få en afløser og komme hjem til lillemor

Nårh.... men her er altså 2 stk. billeder af maven 39+0 - ser det ikke ud til, at den sidder længere nede nu end tidligere...???

Lillepigen har jo stået heeeelt nede i bækkenet klar til at blive født, siden jeg var 34+1, og i flere uger måtte jeg kæmpe for at holde på hende....!!! Nu er hun til gengæld ikke til at drive ud... heheh!!! Meeen syn's nu alligevel at maven er faldet lidt ned...!!

Vægten siger nu + 7½-8 kg.

Hav en deeejlig dag allesammen

fra Lea - som snart skal være MOR!!!

Uh ha, Lea... det er snaaaart

Lurede faktisk også på min mave igår, og synes også at den lille navle er begyndt at kigge mod syd, ihhhh.... Så nu er jeg bare helt klar, og idag har baby sovet riiiigtiiiig læææænge, så det var moar ikke så glad for og gjorde alt for at vække den, så man ikke skulle blive bange og til og skulle ringe til FG, men så kom der både hikke og udstrækninger

for at vi snart bliver forældre

Anmeld

27. september 2010

misslea

marhemor skriver:

Smukke, smukke, smukke gravide kvinde

Sender også lige lidt VE-støv afsted til dig, så den lille Vilma kan komme ud til hendes stolte forældre!

Glæder mig også meget til at høre hvornår og hvordan det hele går, håber på en fantastisk fødsel til jer!!

Maria (36+4)

Iiihh mange tak Maria...

Hun kan sgu da ikke blive derinde for evigt... hihi!!! Men kunne jo læse mig frem til, at førstegangsfødende i gennemsnit føder 40+4, og hvis det holder med mig, så har jeg lige 1½ uges ventetid endnu.. heheh

Håber at ve-støvet hjælper!!!

fra Lea

Anmeld

27. september 2010

misslea

Tina&Martin skriver:

Uh ha, Lea... det er snaaaart

Lurede faktisk også på min mave igår, og synes også at den lille navle er begyndt at kigge mod syd, ihhhh.... Så nu er jeg bare helt klar, og idag har baby sovet riiiigtiiiig læææænge, så det var moar ikke så glad for og gjorde alt for at vække den, så man ikke skulle blive bange og til og skulle ringe til FG, men så kom der både hikke og udstrækninger

for at vi snart bliver forældre

Jaaaah det er SÅ snart jo

Jeg har endnu ikke nået at blive bekymret på noget tidspunkt - tror vi har en rigtig partypige gemt derinde... hun spilder bestemt ikke tiden på at sove... heheh

Men dejligt at jeres lille fis lige hav lyd fra sig, så der ikke var grund til bekymring

Anmeld

27. september 2010

kres87

sikke en flot mave, jeg er har termin d. 4 okt. så der er heller ikke længe til. 

Anmeld

27. september 2010

2babygirls

misslea skriver:

Jaaaah det er SÅ snart jo

Jeg har endnu ikke nået at blive bekymret på noget tidspunkt - tror vi har en rigtig partypige gemt derinde... hun spilder bestemt ikke tiden på at sove... heheh

Men dejligt at jeres lille fis lige hav lyd fra sig, så der ikke var grund til bekymring

Ja, man kan jo godt få grå hår når ens lille vildbasse pludselig leger stilleleg

men håber da jeres lille skat snart kommer ud, når det kun er veer der skal til for dig, men så skal jeg også have lov at føde liiiige bagefter

Anmeld

27. september 2010

misslea

Tina&Martin skriver:

Ja, man kan jo godt få grå hår når ens lille vildbasse pludselig leger stilleleg

men håber da jeres lille skat snart kommer ud, når det kun er veer der skal til for dig, men så skal jeg også have lov at føde liiiige bagefter

Hihihi... jeg lover at hvis jeg føder før dig, så sender jeg ALT det resterende baby-støv videre til dig... heheh!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.