39+0....Er den ikke faldet godt ned nu??? ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.801 visninger
52 svar
0 synes godt om
27. september 2010

misslea

Hej alle...

Wuuhuuueee.... 1 lille bitte mikroslopisk uge til termin, og vi er bare SÅÅÅÅ mega klar til at få vores lille øjesten i armene!!!

Jeg er rigtig plaget af smerter i lænd, lyske og mellem benene!!! Det føles stadig som, jeg har fået en stor tyk telefonpæl stukket op i skridtet, og hvis nogle skulle være i tvivl, så er det bare ikke den fedeste følelse i verden....

Det er så vildt at tænke på, at den søde ventetid snart er forbi, og at vi lige om snart rent faktisk er forældre... gisp!!!

Vores lille prinsesse pige har det tilsyneladende strålende derinde... hun vælter rundt, strækker benene helt oppe i lunger og ribben på mig, har hikke ret ofte og husker os hele tiden på, at hun er en lille fis med ordentlig meget gang i... sååå skønt

Min mand Martin er lokomotivfører, hvilket betyder, at han når han er på arbejde og kører s-togslinjerne, så kan jeg få svært ved at komme i kontakt med ham...! Så han har faktisk en STOR smule stress over det...!!! Han største frygt er jo, at vupti.... så føder jeg mens han er på arbejde, og han bliver snydt for hele cirkusset!!! Meeeeen jeg har forsøgt at forklare ham, at man jo ofte lige får et par signaler inden "The grand Finale"... heheh!!! Heldigvis kan jeg kontakte hans områdeleder på Hovedbanegården, som så kan kalde Martin over deres interne anlæg, og på den måde, kan han hurtigt få en afløser og komme hjem til lillemor

Nårh.... men her er altså 2 stk. billeder af maven 39+0 - ser det ikke ud til, at den sidder længere nede nu end tidligere...???

Lillepigen har jo stået heeeelt nede i bækkenet klar til at blive født, siden jeg var 34+1, og i flere uger måtte jeg kæmpe for at holde på hende....!!! Nu er hun til gengæld ikke til at drive ud... heheh!!! Meeen syn's nu alligevel at maven er faldet lidt ned...!!

Vægten siger nu + 7½-8 kg.

Hav en deeejlig dag allesammen

fra Lea - som snart skal være MOR!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Mette.

Du er simpelthen så smuk!!

Jeg sender en masse ve-støv og krydser for en nem og hurtig fødsel inden længe.

Anmeld

27. september 2010

FrkLarsen

Smuk mave

Og jo, den er da helt klart sunket!!!!

For en snarlig og nem fødsel for dig  

Anmeld

27. september 2010

FrkLarsen

Hov, dobbelt indlæg  

Anmeld

27. september 2010

misslea

FrkLarsen skriver:

Smuk mave

Og jo, den er da helt klart sunket!!!!

For en snarlig og nem fødsel for dig  

Aarrhh dejligt, at det ikke kun er mig, der kan se det

Og 1000 tak - håber også, at det blir' en overskuelig omgang...!! Men lige nu er jeg næsten ligeglad, bare hun snart kommer... heheh!!!!

lea

Anmeld

27. september 2010

misslea

Mette. skriver:

Du er simpelthen så smuk!!

Jeg sender en masse ve-støv og krydser for en nem og hurtig fødsel inden længe.

Mange tak - hvor er du sød

Og takker også mange gange for ve-støvet.... det er hårdt tiltrængt.. heheh!!!

fra Lea

Anmeld

27. september 2010

dorthemus

WAUUUUU hvor bærer du bare din graviditet smukt!!

Anmeld

27. september 2010

misslea

dorthemus skriver:

WAUUUUU hvor bærer du bare din graviditet smukt!!

Mange 1000 tak Dorthe

Kan jo næsten heller ikke forstå, at der ligger knap 3 kg's baby derinde... heheh....!!!

fra Lea

Anmeld

27. september 2010

quar20

hold da op.. SMUK SMUK og atter SMUK.. og jo den er ski skam da sunket en del.. =)

Sender dig en HEL masse varme tanker - og håber i snart får lillepigen ud til jer..

Anmeld

27. september 2010

misslea

quar20 skriver:

hold da op.. SMUK SMUK og atter SMUK.. og jo den er ski skam da sunket en del.. =)

Sender dig en HEL masse varme tanker - og håber i snart får lillepigen ud til jer..

Ja ikk??? Opdagede lige i morges, at den da vidst sidder lidt længere nede end normalt... hmmm  vi håååber, heheh!!

Og mange tak - hvor er du sød

Fra Lea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.