Hej alle... 
Wuuhuuueee.... 1 lille bitte mikroslopisk uge til termin, og vi er bare SÅÅÅÅ mega klar til at få vores lille øjesten i armene!!!
Jeg er rigtig plaget af smerter i lænd, lyske og mellem benene!!! Det føles stadig som, jeg har fået en stor tyk telefonpæl stukket op i skridtet, og hvis nogle skulle være i tvivl, så er det bare ikke den fedeste følelse i verden.... 
Det er så vildt at tænke på, at den søde ventetid snart er forbi, og at vi lige om snart rent faktisk er forældre... gisp!!! 
Vores lille prinsesse pige har det tilsyneladende strålende derinde... hun vælter rundt, strækker benene helt oppe i lunger og ribben på mig, har hikke ret ofte og husker os hele tiden på, at hun er en lille fis med ordentlig meget gang i... sååå skønt 
Min mand Martin er lokomotivfører, hvilket betyder, at han når han er på arbejde og kører s-togslinjerne, så kan jeg få svært ved at komme i kontakt med ham...! Så han har faktisk en STOR smule stress over det...!!! Han største frygt er jo, at vupti.... så føder jeg mens han er på arbejde, og han bliver snydt for hele cirkusset!!! Meeeeen jeg har forsøgt at forklare ham, at man jo ofte lige får et par signaler inden "The grand Finale"... heheh!!! Heldigvis kan jeg kontakte hans områdeleder på Hovedbanegården, som så kan kalde Martin over deres interne anlæg, og på den måde, kan han hurtigt få en afløser og komme hjem til lillemor
Nårh.... men her er altså 2 stk. billeder af maven 39+0 - ser det ikke ud til, at den sidder længere nede nu end tidligere...???
Lillepigen har jo stået heeeelt nede i bækkenet klar til at blive født, siden jeg var 34+1, og i flere uger måtte jeg kæmpe for at holde på hende....!!! Nu er hun til gengæld ikke til at drive ud... heheh!!! Meeen syn's nu alligevel at maven er faldet lidt ned...!!
Vægten siger nu + 7½-8 kg.
Hav en deeejlig dag allesammen
fra Lea - som snart skal være MOR!!!