Pædagogisk dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

Plysbjørnen

Nu har jeg bestilt fridagen, og ja så må det være det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Grynt

BetinaTrold skriver:

Jeg kan godt holde fri, for egen regning, da jeg ikke har flex nok til en hel fridag, men hvad det koster mig også kun 976 før skat ... Aldrig galt...

Dejligt at høre at problemet er løst

Men har nu gået og tænkt lidt, hvorfor nævne hvad det koster dig at have en fridag, hvis pengene ikke er et problem?? Hvis det er et problem (hvilket jeg så udenmærket godt kan sætte mig ind i) hvorfor så ikke bare melde dig selv syg den dag? Kan jo altid nå at få en eller andet sygdom på denne årstid Men tænker da også lidt på hvordan det skal gå dig/jer økonomisk når du skal til at gå der hjemme? Skal ungerne så fortsætte i inst eller hvad er planerne?

Anmeld

1. oktober 2010

Plysbjørnen

Grynt/Tina skriver:

Dejligt at høre at problemet er løst

Men har nu gået og tænkt lidt, hvorfor nævne hvad det koster dig at have en fridag, hvis pengene ikke er et problem?? Hvis det er et problem (hvilket jeg så udenmærket godt kan sætte mig ind i) hvorfor så ikke bare melde dig selv syg den dag? Kan jo altid nå at få en eller andet sygdom på denne årstid Men tænker da også lidt på hvordan det skal gå dig/jer økonomisk når du skal til at gå der hjemme? Skal ungerne så fortsætte i inst eller hvad er planerne?

Det var nok lidt set i forhold til hvad man betaler for en fuldtidsplads. Men det kan jo sådan set være fuldstændig ligegyldigt, både hvad det koster mig at holde fri og hvad jeg rent faktisk betaler for at få børnene passet.

Med hensyn til dit andet spørgsmål så ja børnene skal i inst. men det er mest for at få den sociale kontakt med andre børn som jeg ikke kan give dem herhjemme, ved så ikke helt om det skal være heltids (i tilfælde af at jeg skal noget) eller en deltids, da der er enkelte andre faktorer der spiller ind.
Hvad angår det økonomiske, så kommer vi til at sidde hårdt i det, men det bliver ikke så meget være end det har været ind til nu. Kai vil med mit fradrag få så meget mere udbetalt at han ville kunne dække hvad der betales til budget, og så vil vi stadig have 1000 - 1500 at leve for om ugen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.