Pædagogisk dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.464 visninger
22 svar
0 synes godt om
24. september 2010

Plysbjørnen

Holder jeres Børnehaver også Pædagogisk dag???

Det gør Laura's det skal være d. 13 oktober.

Og sørme om ikke de forventer at forældrene enten
1) Kan holde fri, og kan tilbyde at passe én eller 2 af mit barns       kammerater fra Børnehaven 
2) Kan hjælpe 3 medhjælpere med at passe børn fra kl 8-15:30
3) Kan hente mit barn tidligt
4) Mit barn holder fri.
5) Jeg kan ikke hente mit barn tidligt! 

Uf jeg er rasende, jeg betaler for en fuldtidsplads, og så forventer de dælme at jeg selv passer hende eller lader hende passe hos fremmede mennesker  hun ikke kender.

Men som jeg ser det er jeg tvunget til at tage fri da man ud fra punkt 2 kun kan få passet børn fra kl. 8-15:30 og de tider dur bare slet ikke for mig.

Gør jeres børnehave også sådan noget fis??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

kht

Ja det gør de og der er det forældren der passer det er super hyggelig jer har personlig taget tjansen de sidste to år men vi bor og så i en lille by hvor unger kender os alle, men da jeg havde den store i en stor børnehave i varde holdt de lukket den dag det var varsel et halv år i forvejen så der var rig mulighed for at få at reseret passening det gør de også i dagplejen og det er en lukkedag lige så vel som dagen efter k.himlefartdag

kh.tmk 

Anmeld

25. september 2010

Plysbjørnen

kht skriver:

Ja det gør de og der er det forældren der passer det er super hyggelig jer har personlig taget tjansen de sidste to år men vi bor og så i en lille by hvor unger kender os alle, men da jeg havde den store i en stor børnehave i varde holdt de lukket den dag det var varsel et halv år i forvejen så der var rig mulighed for at få at reseret passening det gør de også i dagplejen og det er en lukkedag lige så vel som dagen efter k.himlefartdag

kh.tmk 

Okay, her er byen så stor nok til at have 3 fuldt fungerende børnehaver så man kan jo just ikke sige at de er en lille by... og ja vi er varslet med godt 2½ uge...

Jeg synes bare det er topmål af frækhed når jeg betaler for en fuldtidsplads, og i forvejen har mit barn hjemme 6 uger om året... Jeg får altså ikke rabat for at holde barnet hjemme...

Anmeld

25. september 2010

Siber

BetinaTrold skriver:

Okay, her er byen så stor nok til at have 3 fuldt fungerende børnehaver så man kan jo just ikke sige at de er en lille by... og ja vi er varslet med godt 2½ uge...

Jeg synes bare det er topmål af frækhed når jeg betaler for en fuldtidsplads, og i forvejen har mit barn hjemme 6 uger om året... Jeg får altså ikke rabat for at holde barnet hjemme...

her i Norge er der 5 pædagogiske dage.

Jeg kan ikke se der er noget forkert i at pædagogerne har pædagogiske dage hvor børnehaven har lukket. Ellers skulle de gør det i weekenden og det betyder at de skal have mere i løn eller asp, og det gør i hvert fald ud over børnene, da der ikke er penge til vikar!

Knus Siber, der godt kan se at det er træls hvis man ikke har mulig hed for at holde fri!

Anmeld

25. september 2010

Plysbjørnen

Siber skriver:

her i Norge er der 5 pædagogiske dage.

Jeg kan ikke se der er noget forkert i at pædagogerne har pædagogiske dage hvor børnehaven har lukket. Ellers skulle de gør det i weekenden og det betyder at de skal have mere i løn eller asp, og det gør i hvert fald ud over børnene, da der ikke er penge til vikar!

Knus Siber, der godt kan se at det er træls hvis man ikke har mulig hed for at holde fri!

Jeg kan godt holde fri, for egen regning, da jeg ikke har flex nok til en hel fridag, men hvad det koster mig også kun 976 før skat ... Aldrig galt...

Anmeld

25. september 2010

Marco2

Ja, hos os holder de også pædagogisk dag, hvor inst. kun er bemandet af vikarer og pædagogmedhjælpere. Vi plejer at holde fri og ha' en hyggelig dag med Emily. 

De bliver jo nødt til at gøre det på en hverdag, hvor inst er åben og dermed personalet er på arbejde, for hvad er alternativet?

Håber I får en hyggelig dag med Laura.

AG

Anmeld

25. september 2010

Anja

"Vores" børnehave holder også pædagogiske dage og det synes jeg er ganske fint. Der er 3 børnehaver i byen og de holder det sammen, så alle børnehaver holder lukket. Det varsles i god tid og det plejer at fungere fint.

Synes det er godt og sundt for personalegruppen i børnehaverne, at de får mulighed for at uddanne sig og ikke mindst udvikle sig på den måde. De gør det jo for at blive endnu bedre til at tage sig af vores unger

Anmeld

25. september 2010

Lene76

hmmm kan slet ik forstå hvorfor det er sådan et stort problem.....

og fatter slet ik det med de 976 før skat.....

Jeg syntes personligt at det er fedt at personalet og lederen vil gøre noget for at fremme arbejde med ungerne.... og kan godt forstå at det ligger på en hverdag og ik en Weekend. Nyd din dag med Laura istedet for at mugge over det

Anmeld

25. september 2010

Plysbjørnen

Nu kan jeg ikke lige se hvad en diskution af "spare planer" har at gøre med at fremme børnenes vilkår.

Lene de 976 kr er hvad jeg får mindre i løn, da jeg er nød til at holde fri for egen regning. Det kan godt være det ikke meget, for mig er det et princip, da jeg ikke kan se hvorfor andre skal bestemme hvornår jeg skal holde fri og ikke holde fri.

Det er ligesom min dp'er. hun kom den ene dag og sagde at hun havde fri tirsdag og fredag ugen efter (hvilket er fair nok), men hun behøver dælme ikke at spørge dumt om jeg skal have min søn passet... jeg tænkte øh hvad tror du selv, jeg har et fuldtidsarbejde at passe... Selfølgelig har jeg da tid til at blive hjemme, bare fordi du skal have fri...

Anmeld

26. september 2010

ka li ja

undskyld jeg siger lige min mening.

men syntes du virker så sur og indebrændt...

jeg kan da godt følge at ikke alle har mulighed for at ta fri, men så burde man vel bare være glad for at andre kan tage sig af sit barn, det er jo ikke fordi de tvinger laura til at skulle være hjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.